Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Markedsføring og salg av eiendom VÅR 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har dere startet på 1a?

Jeg snakket med en salgssjef på Exbo, og han sa at han tok utgangspunkt i Emgll 6-7 alltid når han foretar seg av salg. Hvordan har dere startet? Noen som kan hjelpe? :)

jeg skrev at det var en forbruker salgsoppgave siden det ikke står noe om boligseksjonen er regulert til næringsbruk. også drøftet jeg emgll§6-7 grundig, som også kom innom avhl 3-7 g 3-8 itillegg til god megler skikk §6-3. 

Lenke til kommentar

jeg har helt omvendt jeg. Jeg skrev nøye om de forskjellige punktene i emgll 6-7. Hva dro du inn i oppgave 2 siden den ble så lang? Og

Hvordan har dere gjort sammendraget?

 

Hvordan er fordelingen deres mellom oppgave 1 og 2? Her er det markedsføringsdelen som blir desidert størst så burde kanskje få til litt mer på oppgave 1a

Lenke til kommentar

jeg har helt omvendt jeg. Jeg skrev nøye om de forskjellige punktene i emgll 6-7. Hva dro du inn i oppgave 2 siden den ble så lang? Og

Hvordan har dere gjort sammendraget?

 

Hvordan er fordelingen deres mellom oppgave 1 og 2? Her er det markedsføringsdelen som blir desidert størst så burde kanskje få til litt mer på oppgave 1a

Skrev på litt ekstra på de punktene og endte opp med ca likt antall sider nå. På markedsføringsdelen dro jeg først inn dagens situasjon i boligmarkedet samt hvorfor EKM-modellen er viktig. senere drøftet jeg bare ut i fra den og slang på litt andre kilder, forskning etc siden Gorm spesifikt sa han ville ha andre kilder enn boken i en forelesning. Tok du med noe mer enn §6-7, eller er man i mål dersom man drøfter alle punktene der og eventuelt henviser til andre bestemmelser innenfor disse?

Lenke til kommentar

Okei, følte du den var vanskelig å angripe? Og det med sammendraget er litt vanskelig å skrive når oppgavene er så forskjellig? Jeg dro inn meglerskikk litt, og brukte boka " lærebok I praktisk eiendomsmegling del 1" for å få litt ekstra info om de forskjellige punktene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...