Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svimmel og rar følelse i hodet


Øyvind23

Anbefalte innlegg

Hei, for 3 uker siden startet jeg med hurtigvaksinasjon av hepatitt B, sammen med en dose immunoglobulin fordi jeg klarte å stikke meg på en sprøyte. Etter den andre dosen, kom blodprøvene tilbake...som viste at jeg var vaksinert for hepatitt B (må ha vært en stund siden, da jeg ikke var klar over dette). Dette førte til at jeg ikke lenger måtte ta de to resterende dosene. 

 

I ettertid har jeg gått rundt med en rar følelse i hodet og til tider hodepine, og blir fort svimmel hvis jeg f.eks. skal lese eller noe lignende. Tilstanden har forbedret seg, men sliter fortsatt litt med denne rare følelsen i hodet. Hadde også sår hals og hoste, noe som kanskje sier meg at dette skyldes noe annet enn vaksinen, kanskje en influensa eller noe sånt. 

Vil helst slippe å gå til legen, da det er tidskrevende og også kostbart. Hvis noen har opplevd dette før eller vet hva det kan være, tar jeg gjerne imot erfaringer/tips/innspill.

 

Mvh. en litt engstelig gutt.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...