Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Vi er en gjeng gutter som er russ i 2014. Vi har sakte, men sikkert bygget opp bussen vår med medlemmer og er rundt 17stk nå. Målet vårt er minst 20 stk.

 

Uansett, vi har startet på forberedelsene til russetiden 2014. Vi har bestemt bussjef, økonomisjef, dugnadsjef (meg) og sponsorsjefer. Har vel også prata om eksteriør og interiørsjef, men den stillingen er litt sånn halvveis.

Vi har laget kontrakt og holder fortsatt på med budsjett.

 

Det er her dere på dette forumet kommer inn. Vi har en oversikt over hva vi kommer til å bruke penger på, men aner ikke hva ting koster. Har googla litt rundt og funnet noe, men vi trenger fortsatt hjelp. Noen av prisene jeg har sett på nettet er:

 

Buss: 200 000

Sang: 40 000

Sjåfør: 45 000

også er det en haug av andre ting ved siden av. Er det noen tidligere på forumet som kan legge ut sitt budsjett eller kan si hva f.eks. dekor, gjennomsnittlig interiør og anlegg koster?

 

Vi tenker IKKE å ha rigg, da dette vil doble budsjettet vårt. Vi er lavbudsjettsbuss og vil helst bruke lite penger.

Tenker å få inn 100 000 på dugnader. Hvor mye kan man få inn på sponsor?

Vi kjøpte denne "pakken" så budsjettet blir litt enklere å sette opp. Gudene vet om det var smart eller ikke, men det ser bra ut.

 

1 TING TIL: Hva er best av å leie og å kjøpe?

Føler kjøpe er best da man har mest kontroll, men man sitter igjen med en buss etter russetiden man kanskje ikke får solgt. Ved å leie så slipper man det problemet...

 

OG er det noe(n) man bør styre unna/ ikke leie buss av, for å ikke bli lurt etc?

 

Jaja, uansett: takk for hjelpen.

 

Føler også at dette kan være en tråd som kan hjelpe russ i senere år også :-)

 

Denne "pakken" er fra http://www.blankettkiosken.no/default.pl?showPage=207&action_setSort=description - glemte å legge til link i innlegget

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Hei.

 

Siden du er dugnadssjef så er du muligens interressert i dugnad.

Kan hjelpe dere med å tilrettelegge salg av toalettpapir. Innbringende dugnad som gir 30.000-50.000 i inntjening per runde uten risiko. (man kan kjøre dette 4-5 ganger i året). Hvis dette er av interesse kan du ta kontakt på [email protected] for uforpliktende tilbud.

 

Torbjørn

Hei!

Du som tidligere har solgt dopapir for 140 kr pakken til russ, for så å si at russen skal kunne tjene 100 kroner per pakke? Vi solgte noen hundre pakker gjennom deg, og var fornøyde helt til vi fikk en gigantisk momsregning av deg. Ikke pent.

Lenke til kommentar

Fordi hvis de først skal bruke så mye penger på en buss, kan de likesågodt ta den helt ut.

 

Tenkte kanskje det er bedre å få en dude som ikke er så kjent til å lage... 40k er bare unødvendig... Aleksander Vinter lager sikkert 2-3 sanger til dere gratis hvis dere kommer i kontakt med han.. hahaha

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

40K er vel litt mye for en låt som ikke er laga av Avicii eller Axwell?

 

Gjennom min erfaring i "russelåt-industrien" har jeg aldri vært borti en Buss som skal betale 40k for en låt ;) så jeg tror dere heller kan sette den ned til 18-20k

 

Selv tar jeg betalt 750-1000kr per pers i bussen avhengig av bussens standard etc...

Dette tar jeg jo da selvfølgelig om det er en van også :) så i og med at dere er 18-20 i bussen tror jeg ikke dere trenger å betale noe mer til selveste Mikkel Christiansen (som tok rundt 27k for Pearly Gates 2013) enn rundt 20K :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...