Gå til innhold

Generell Marvel Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starter med X-men emperor Vulcan, utrolig bra story arch. Broren til Scott Summer og Havok, vulcan drar til Shi’Ar sitt solsystem hvor han skal hevne seg på emperoren av Shi’Ar imperiet. Utrolig bra arch, elsker denna. Og anbefaler alle som liker marvel og sci-fi historier uti verdensrommet om og lese denna. Bare og spørre meg om dere trenger hjelp til noe ;P

Lenke til kommentar

Emperor Vulcan #2 kom i dag, skuffa ikke i heletatt. Faktisk beste til nå spør du meg, syntes synd på den aliensene som dukka opp på førsten men det de gjorde mot planeten. hehe håper vulcan dreper dem alle,

 

113187.jpeg

 

likte spesielt detta bildet, lurer på hva Havok gjør nå;) Gleder meg som bare det til neste issue.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første issue kom for ikke så mange timene siden. Må si, fyfaen starta brutalt. Trur detta kommer til og ta av, og aldri sett så mye vold i en marvel serie før trur jeg.

 

396px-XMMESSIAH001cvrinks.jpg

 

fantastisk art og spennede story line. Blir nok en av de beste x-men historien lagd til nå vil jeg tro.

 

The Messiah Complex storyline will be the climax of the events that started with House of M and will set the direction of the X-Men franchise and characters for the next several years. The storyline's main plot involves the birth of a child with the X-gene, leading the X-Men, the Marauders, the Reavers and the Purifiers on a race to see who will find the child first.[1]

 

According to editor Nick Lowe, several characters, such as Rictor, Multiple Man, Hellion, Bishop, Gambit, Wolfsbane, Warpath, Angel, X-23, Mister Sinister, Surge, and Mystique, will play major roles in the story. Cyclops will also unify the X-Men in a way they haven’t been for years.

 

Er du x-men fan så kan du ikke gå glipp av detta,

Lenke til kommentar

October 2007

 

* Chapter 1: X-Men: Messiah Complex one-shot

November 2007

 

* Chapter 2: Uncanny X-Men #492

* Chapter 3: X-Factor #25

* Chapter 4: New X-Men #44

* Chapter 5: X-Men #205

 

December 2007

 

* Chapter 6: Uncanny X-Men #493

* Chapter 7: X-Factor #26

* Chapter 8: New X-Men #45

* Chapter 9: X-Men #206

 

January 2008

 

* Chapter 10: Uncanny X-Men #494

* Chapter 11: X-Factor #27

* Chapter 12: New X-Men #46

* Chapter 13: X-Men #207

 

Sånn ser lista ut akuratt nå, men trur det kommer til og bli forandret på. Evt addet mer ;)

skal du ha nærmere dato kan du gå inn på www.marvel.com og søke på feks uncanny x-men 493 og se solicit for bladet med dato og beskrivelse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fantastisk slutt på New Avengers Illuminati 005 må jeg si, hadde aldri trudd at Black Bolt var en skrull. Trur secret invasion eventen til marvel kommer til og toppe alt som er blitt utgitt tidligere. Gleder meg som en unge, her er at par smakebiter. Ny design på Skrulls ;) elska den.

 

120277.jpeg

 

newavengersilluminati00ur3.th.jpg

 

 

Er det ikke flott art?

 

Er dette kanskje neste generasjons art? kom over preview til ultimates v3 som jeg gleder meg utrolig til selv.

 

http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=135791

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Well Well, Mighty Avengers avsluttet litt brått. Sentry grisebanka ultron, og skremte Ms Marvel =)

Så har vi World War Hulk aftersmash warbound, utrolig spennede. Har en teori om at kanskje Leader og Cho har samarbeidet. Om de kanskje ikke forsatt gjør det, hvordan ellers skulle The Leader få tak i gammaworld tech'n til cho og lage gammaworld akuratt på basen hvor Hulk ble født ;)? Kan se for meg at Leader samarbeider med warbound om og få hulk ut av fengslet, så tar sikkert leader og lurer dem. Han har alltid hvert interessert i og bruke hulk sin makt til sin egen vinning. Og hvorfor ikke prøvde og få kontroll over en ny og sterke hulk;)?

 

Hadde vært kult om Leader var RedHulk eller var ansvarlig for og lage Red Hulk.

Ellers, Incredible Hercules ;) Utrolig spennede også, ble introdusert i historien til Hercules. Skjønte hvorfor han valgte og støtte Hulk, og forsatt gjør det. Mye jeg ikke visste om Hercules, og Ares God of War. Broren hans, Samekniv og Glock+Uzi ;P Må bli bra og se dem gå all out i neste issue. Så da er det bare og vente til 2januar folkens, så kommer Red Hulk. Har forøvrig dukket opp masse solicts for Red Hulk osv, til og med Cover. Gjett hvem som kommer tilbake better and improved?;)

132162.jpeg

 

HULK002.jpg

 

Og får de som ikke har lagt merke til det ennå, er et lite preview oppe og går Red Hulk 01

 

 

http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=138373

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk bare lyst til og skrike utifra frustrasjon! One more day endte så DÅRLIGT, er ikke ord på hva jeg føler.

 

Tenk og bare slette et så langt ekteskap på 4issues og HVAFAEN! Mj og Pete har alltid verdt det desidert beste paret i comic historien, og nå er Norman, og sønnen hans tilbake what the fuck. A brand new day bør faen meg gi forklaringer. Ellers kommer marvel til og miste 80% av fanbasen sin til spider-man.

Folk gjør opprør på offisielle forumet og sender brev til tegnerne av spiderman ;P

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke forestille meg at OMD kommer til å funke med resten av Marvel Universet, enten må de tilpasse resten av marvel til OMD og forandre stooore deler av relative nye hendelser eller så må resten av universet bare ignorere hendelsene i OMD, som kommer til å bli så dumt som det går an, og som sikkert kommer til å skje :(

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt, kanskje vi får en helt perfekt forklaring på omd i " a brand new day " men må jo være noen baktanker. Har du lest forums? Sett polls gjort på comic sider, absolutt alle har endt opp med og hate omd. Og trur de kommer til og merke det på langvarige salgstall senere. Anyway skal forsette og følge med, håpe på en forklaring som ikke ødlegger 20år med historie for spiderman.

 

House of M, jævla spenne. Likte den serien, ble litt trist når spiderman så livet han kunne hatt med

unger og en ny kone. Ellers så var det utrolig spennede med magneto, og " NO MORE MUTANTS " Likte du house of m så følg med på nye x-men eventen hvor de prøver og finne en kur på mutant problemet. De dør som fluer og ingen nye blir født lenger, pga Scarlet Witch.

Lenke til kommentar
House of M, jævla spenne. Likte den serien, ble litt trist når spiderman så livet han kunne hatt med

unger og en ny kone. Ellers så var det utrolig spennede med magneto, og " NO MORE MUTANTS " Likte du house of m så følg med på nye x-men eventen hvor de prøver og finne en kur på mutant problemet. De dør som fluer og ingen nye blir født lenger, pga Scarlet Witch.

Hva er navnet på den nye eventen? Har fått skikkelig sansen for eventene til Marvel.

Har lest både House of M, og Civil War. Ble litt skuffet over Civil War, thou.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...