Gå til innhold

Guitar Hero 3 - er dette best på Xbox 360, Wii eller PS3?


pesu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hva du mener med "best". Det sier seg selv at xbox og PS3-versjonen ser bedre ut enn på Wii, men på den annen side snakker vi om pene noter som flyter nedover skjermen. ;)

 

Xbox og PS3 lar deg laste ned sanger, men det går ikke på Wii i GH3. Det går derimot i GH4 på alle tre systemene.

 

Gitaren til xboxen har fått veldig mye kritikk for å ha dårlig kvalitet. Jeg gav opp å bruke min og gikk heller tilbake til GH2-gitaren (den er ikke trådløs, og du kan ikke ta av halsen).

 

Wii-gitaren krever at du setter Wii-moten inn i den, men til gjengjeld har den kule finesser som å gitaren vibrere når du aktiverer Star Power, og når du spiller feil kommer feil-lyden ut av gitaren (wiimoten) i stedet for fra skjermen.

 

Ellers er det lite forskjell. Wii- og PS2-versjonen har to andre hemmelige folk enn xbox- og PS3-versjonen, men det er så vidt jeg vet alt.

 

Selv hadde jeg det på xbox før den streiket, og gitaren gadd jeg ikke bruke lenge. Kjøpte heller Wii-versjonen og har brukt den jevnlig siden jul og elsker den. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...