tmg Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Jeg har nå recruita meg en ny acc og dual-boxer med 3x XP og friend teleport osv. Er det noen gode addons/macros ute som gjør dette litt lettere? Har en followmacro og assistmacro på den jeg ikke styrer. Skulle hatt en addon som gir melding om at groupmembers får buffs (feks. når shamanen min critter og får 60% billigere shock), ellers er jeg åpen for annet som kan kan hjelpe meg ellers.
tmolberg Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Det aller beste innen duelboxing tror jeg er å kjøre 2 maskiner. På disse 2 maskinene bruker du 1 tastatur og 1 mus slik at begge charsa gjør akkurat det samme samtidig. Dette krever da at di er begge class. Derimot skal du holde på å tabbe in og ut sier jeg bare lykke til. Det er stress...
LureCowboy Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 jeg går ut ifra at du i utgangspunktet kjører et "key transfere" program som feks keyclone. Tmoberg, det du sier der er helt feil. Om du skal kjøre 2 kontoer samtidig holder en pc fint. Om du i tilleg kjører flere skjermer er det null stress. Jeg kjører 2 mages, 1 warlock, 1 Holy priest og 1 prot warrior på en pc og 2 skjermer. Null stress. For å svare på spørsmålet ditt tmg, så kommer det litt ann på om du har 2 karakterer av samme klasse og rase ( cooldowns ). Om alt er likt så trenger du egentlig bare en ui som viser castingbar for gruppemedlemmene dine. Jeg bruker x-pearl, men pitbull ol funker bra. Jeg bruker også questhelper som hele tiden forteller ca hvor jeg burde gå og samtidig viser hvor langt hve enkelt person har kommet på de enkelte questene. Ang macro management og keybindings anbefaler jeg bongos da denne er veldig lett å forrandre keybindings ol. Jeg levler pr akkurat nå 2 warlocker og har loot free for all. Når da den ene charen har fått alle questitemene, swapper jeg vindu og fortsetter med den andre characteren som main. Works like a charm. Og nå som xp pr quest er så høyt kan du lett droppe de værste loote questene.
tmg Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 (endret) Tja, jeg har nå en rogue(main)+shaman. Shamanen autoattacker generelt bare, med et par shocks i tillegg om jeg gidder(husker ). Bruker keyclone, ble veldig lite like knapper på disse, så har alt binda på ctrl+taster på shamanen, noe som ble litt tungvindt. Ville da ha en addons som sier "Shaman gains Shamanistic Focus" etter en crit Driver nå og tar opp en mage + priest til 21, hvor jeg tar priesten videre med en lock: Spille med Immolate+Mind Blast -> SW:P+Corruption->Mind Flay+Drain Life, da får jeg ting på samme knapper og slipper å måtte tenke 100% for begge to Tror det kan bli moro. Med roguen lurer jeg på om jeg skal ta en annen klasse i stedenfor, noe jeg kan binde noe likt på, som med lock/priest, men vet ikke helt hva. Tenker litt på 2x rogue, men vil heller ha flest mulig forskjellige klasser opp når jeg levler såpass fort som nå Endret 15. august 2008 av tmg
Dynejonas Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Jeg bruker Autohotkey. Helt greit å sette opp, og så laget jeg et par makroer og så var alt i gang. Levler Shaman og Warrior akkurat nå, det er ikke helt vellykket men det går ganske kjapt.
tmolberg Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Lurecomboy, som du sikkert merket har jeg null erfaring med duelboxing whatsoever. Det jeg skrev var hvordan jeg ville gjort det. Men mens vi er innpå det. Hvilket program bruker du for å overføre tastetrykket fra en wow til en annen wow? Kunne nemmelig tenkt meg å levle 2 paladins, shamans noe som kan fortsette i en lang stund hvertfall. Måten jeg hadde sett det for meg var jeg hadde et wow vindu som "master" den andre bare kopierte alt av tastetrykk samt musetrykk slik at alt blir gjort samtidig hvis du fatter hva jeg vil fram til
LureCowboy Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) Lurecomboy, som du sikkert merket har jeg null erfaring med duelboxing whatsoever. Det jeg skrev var hvordan jeg ville gjort det. Men mens vi er innpå det. Hvilket program bruker du for å overføre tastetrykket fra en wow til en annen wow? Kunne nemmelig tenkt meg å levle 2 paladins, shamans noe som kan fortsette i en lang stund hvertfall. Måten jeg hadde sett det for meg var jeg hadde et wow vindu som "master" den andre bare kopierte alt av tastetrykk samt musetrykk slik at alt blir gjort samtidig hvis du fatter hva jeg vil fram til Hei Jeg personlig bruker keyclone, koster noen få dollar, men er vel verdt det. Kan vel også finnes på piratbukta om det er ønskelig. Med keyclone er det innebygd noe som heter maximizer, et program som tar bort rammen rundt wow ( windows rammen med min/maximize og lukk). Den gjør også at du kan velge hvor mye plass og hvor på skjermen de forskjellige klientene skal dukke opp. Om du har flerkjerne prossesor kan du velge hvilken prosessor hver enkelt klient skal ha. Veldig ryggid og greit. Det keyclone også gjør er å gi deg muligheten til å senke frameraten på de ikke aktive vinduene ( jeg kjører 15 fps på inactive og 60 på aktiv) Dette sparer en del prosessorkraft. Når det gjelder å sette opp karakterene for multiboxing kan det våre en fordel med litt innsikt innen macroer, men ikke noe must. En link til dual boxing community forum som gir noen gode tips på macroer og hvordan komme i gang. http://www.dual-boxing.com/forums/index.ph...p;threadID=1219 For å ta noen greie tips på classvalg ol vil jeg holdt meg unna mere enn 1 mele class. Det har med range og gjøre og castere er veldig mye lettere å dualboxe. Hovedkarakteren kan godt være mele, mens rester står i bakrunnen og caster. For levling av to charatere, 2 locks, bruker jeg en varient med focus targeting og following. Dette gjør at jeg med et tastetrykk bytter mellom de to charakterene. Med free for all loot kan jeg gjøre ferdig questet på den ene, swappe skjerm og fortsette på den andre charen med et trykk Mine macroer blir som følger på alt 1 Fokus macro /focus alt2 /cleartarget Motsatt på alt 2 selvfølgelig. Castingen blir som følger /assist focus /cast immolate OSV Når man kommer opp til 70 kan det være en ide å gjøre macroene litt mere avanserte, men for levlingen holder dette masse. Dette blei mye skriving men håper det ga deg noen pointers, bare å spørre mer om du lurer på noe Eksempel på bruk av maximizer Endret 16. august 2008 av LureCowboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå