Gå til innhold

Angående Døgning Og Jobb

redsword

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja.. nå har jeg hatt 1 uke ferie.. å jeg har snudd døgnet heeeelt på hodet.

jeg har lagt meg i den tiden jeg starter på jobb og våknet igjen når jeg vanligvis er ferdig på jobb nå i ferien..

å nå så skal jeg døgne å være våken helt til jeg er ferdig på jobb.

så spørsmålet er; kan noen gi meg råd om hvordan jeg skal overleve på jobben uten å bli stuptrøtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pimp kaffe, hald deg i aktivitet (beror veldig på kva type jobb du har). I alle fall, ikkje fall ned i ein sofa, då er du garantert til å sovne. Ikkje et deg stappmett osv.

Skrevet

Hoho.. Då kan det plutseleg verte litt verre. Du kan passe på å få i deg mykje sukker då. Ta med deg ein pose med smågodt på jobben eller noko. Cola/kaffe er jo også ein slager.

Om du pluseleg byrjar å duppe, hjelper det VELDIG å ta ein liten søvn. Dvs. finn deg ein stad kor du kan leggje deg ned i 10/20 min, med alarm på mobilen eller noko. Når du då våkner vil du føle deg mykje meir opplagt med ein gong.

Skrevet

jeg sitter på jobben nå jeg :D har hatt i meg en del kaffe også. føler meg ganske opplagt faktisk. hehe.

tror dette blir en bra dag jeg.

Skrevet
Ta seg en liten luftetur hjelper utrolg mye ;)

For ikke å nevne plaske litt iskaldt vann i ansiktet. :)

Tidligere erfaringer viser at så lenge jeg faktisk har noe å drive med og det ikke er mørkt, skal det noe til for at jeg faktisk blir SÅ trøtt at det er en fare for å duppe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...