Gå til innhold

EA utsetter spill (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IGN.com

 

Published by: Electronic Arts

Developed by: EA Los Angeles

Release Date: TBA 2009

 

Set in the Command & Conquer universe, Tiberium is a squad-based action game where Ricardo Vega leads a crew of soldiers, with the player right there on the frontlines.

 

Genre: Shooter

Local Play: 2 Co-Op

Available On: PC, Xbox 360, PlayStation 3

 

Så lang jeg kan forstå så er det samme type spill som Renegade, men ikke en oppfølger.

Endret av SarX
Lenke til kommentar
Usj, eg har lyst på Renegade-oppfølgar. :(

 

3 servere? I dag er det sikkert rundt 20 stykk oppe som er i bruk og 40-50 utan folk på.

Det var vel 3 servere som kjørte gode maprotations, gode stats mods, og hadde aktive admins.

 

Lå vel rundt 50. plass global før renegaden min klikka..

 

Håper Tiberium satser på en perfeksjonert version av renegade systemet.

Lenke til kommentar

EA utsetter spill, er dette DEN EA eller er det et nytt selskap som blir forkortet akkurat identisk med DEN EA?

 

Når begynte EA å utsette spill, deres taktikk er jo å spy ut spill som er halvferdige og heller gi ut 20000000 patcher for å få et ferdig spill etter kanskje 2 år etter release.

 

Nei nå tror jeg paven koser seg i Vatikanet (med seg selv) og Djevelen selv har snøballkrig med demonene sine. EA har utsatt ikke bare 1 men 2 spill. Verdens ende har kommet.

Lenke til kommentar
Usj, eg har lyst på Renegade-oppfølgar. :(

 

3 servere? I dag er det sikkert rundt 20 stykk oppe som er i bruk og 40-50 utan folk på.

Det var vel 3 servere som kjørte gode maprotations, gode stats mods, og hadde aktive admins.

 

Lå vel rundt 50. plass global før renegaden min klikka..

 

Håper Tiberium satser på en perfeksjonert version av renegade systemet.

Er det GSA, WOL eller begge du tenker på? Kva ladder var det forresten du var på 50. plass på?

 

Eg spelte 99.7% på GSA, så ranking på WOL brydde eg meg fint lite om, ikkje at det er noko å måle etter uansett. Skal ein finne dei beste spelarane måtte ein ha sett på clanwars.cc-spelarane når det var på topp.

 

Klar over at det ikkje er ein Renegade-oppfølgar, hadde neppe vore noko sjakktrekk å reklamert med det mtp. kor stor suksess Renegade var. Det er likevel det andre FPS-spelet i C&C-serien, så eg kaller det ein oppfølgar. :p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...