Gå til innhold

Søppelfjerner i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt blandete erfaringer med Ccleaner. Bruker det ofte på jobb til å renske opp pcene til folk. Men har også opplevd at det gjør systemet tregere. Sansynligvis ved at det fucker opp ting i registry som ikke bør røres. Et tips er ihvertfall å ikke bare la den kjøre gjennom helt uten at du sjekker hva den faktisk er satt til å gjøre!

Lenke til kommentar
whoohaa jeg vil ikke ha grønne dverger på hovedkortet mitt :no:

Skulle gjerne jeg hatt, ville vært koselig :)

 

 

Har brukt CCleaner i mange år. Eneste som irriterer meg litt med det er at jeg må logge meg inn igjen på alle nettsidene jeg er medlem på, siden den sletter alt av cookies.

 

Til registerreperasjon er vel Registry Mechanic overlegen CCleaner?

Lenke til kommentar
whoohaa jeg vil ikke ha grønne dverger på hovedkortet mitt :no:

Skulle gjerne jeg hatt, ville vært koselig :)

 

 

Har brukt CCleaner i mange år. Eneste som irriterer meg litt med det er at jeg må logge meg inn igjen på alle nettsidene jeg er medlem på, siden den sletter alt av cookies.

 

Til registerreperasjon er vel Registry Mechanic overlegen CCleaner?

 

men registry mechanic koster vel penger?

 

og når det gjelder historiefiler og cookies for webleser, husk å fjerne krysset.

 

det er vel kanskje det mest skumle med den greia, den rydder i begge faner (altså både windows og tredjepartsprogrammer) under filrydding, uten at den gir noen klar indikasjon på det...

 

hmm, spybot også har vel en minimal register sak inne?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
noen som har opplevd at den faktisk har slettet ting som du ikke ville at den skulle slette?

Opplevde for noen år siden at den slettet savefilene til HL2. Skulle åpne steam etterpå og måtte plutselig starte på nytt.

Men det var en mye eldre versjon enn denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...