Gå til innhold

Brukere du ønsker som brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Thendrup og Eplefe har min fulle tillit. :thumbup:

Yepp!

 

Edit: Presisering! Jeg mener da ikke med mitt innlegg å latterliggjøre noen, men heller det at begrepet "humor" blir forvaltet rimelig bra av disse personene!

 

Edit Bjarne:

Når skal du starte fanklubben min?

 

Når som helst, min venn!

 

 

Fikk denne akkurat nå, og vet at respons via egen browser er litt mere enn "suspekt" når det kommer til avleveringer av fanboytilstander, så derfor fortsetter jeg å "fronte" min kandidat uten sjenanse!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Thendrup er en etter min mening godt kompetent bruker som balanserer fornuft og humor i passe porsjoner, derfor synes jeg at han bør vurderes som moderator, og da helst dedikert i PRS-delen.

 

:cool:

Støtter at Thendrup hadde vært en passende moderator. Syntes han har en god måte å skrive på, og er et av de jeg kunne sett for meg som en moderator.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Her er det viktig og være "riktig", skjønner jeg? Hva med en moderator som hadde gått litt motstrøms? Som kanskje ikke hadde ment det samme som alle andre, og kunne tilført noen andre verdier? Men det går vel ikke...!

Interessant spørsmål, og jeg håper du får svar fra øvrigheten på det!

 

 

:)

 

Edit: Mente vi

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
brukeren "Walnuts" vil gjerne bli moderator i lekeplassen.

 

Uten at jeg har noe med utvelgelse av moderatorer å gjøre, så vil jeg bare si at det første jeg reagerte på at vedkommende er en relativ fersk bruker med lite poster bak seg. Jeg hadde ikke all verdens postcount når jeg ble moderator, men jeg hadde over 1500.

Lenke til kommentar

7400 av innlegga er i tråden som teller ned frå 100 000 ...

 

Men no kan ikkje eg hugse å ha sett nokon innlegg av han, so eg kan ikkje seie noko om kor godt han er eigna som moderator, det var berre for å poengtere at antal innlegg ikkje nødvendigvis har mykje å seie. Og om ein ser på kor lenge han har vore medlem i høve til dei andre moderatorane, so er han rimeleg fersk.

Lenke til kommentar
Vell, han har jo over 8000 poster i lekeplass delen av forumet, så jeg ville ikke kalt han veldig fersk at det gjør noe. Tror jeg kunne sett han for meg som en potensial moderator i lekeplassen, ja.
7400 av innlegga er i tråden som teller ned frå 100 000 ...

Dette var gull. :)

 

Man kommer til å trenge flere moderatorer i "lyd og bilde"-seksjonen av forumet. Jeg kommer ikke på noen sånn på stående fot, men det er jeg sikker på at det er noen andre som gjør. :)

Lenke til kommentar
brukeren "Walnuts" vil gjerne bli moderator i lekeplassen.

Uten at jeg har noe med utvelgelse av moderatorer å gjøre, så vil jeg bare si at det første jeg reagerte på at vedkommende er en relativ fersk bruker med lite poster bak seg. Jeg hadde ikke all verdens postcount når jeg ble moderator, men jeg hadde over 1500.

macfjott hadde under 1500, og har det fortsatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...