TiNuSsS Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Hei jeg er litt nybegynner i Football Manager men jeg synes det var litt artig så jeg har spilt det litt nu, og jeg lurer på om noen her vet om noen veldig bra spillere til liten sum, eller som er unge ? Eller hvis dere har andre tips og komme med så er det velkommen! MvH TiNuSsS Endret 26. juli 2008 av TiNuSsS
southparkman Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Hvilket lag er du? Er stor forskjell der. For norske lag er aaritalo (eller noe slikt, lenge siden jeg har spilt) veldig interessant.
TiNuSsS Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Hvilket lag er du? Er stor forskjell der. For norske lag er aaritalo (eller noe slikt, lenge siden jeg har spilt) veldig interessant. Jeg spiller som Man Utd. og ser etter nye spillerer og unge spillere
southparkman Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Pablo piatti tror jeg er en som kan bli bra. Men nå er det så lenge siden jeg har spilt, samt at jeg stort sett var RBK, at jeg ikke vil garantere deg suksess.
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Henri Saviet er meget god. Han er 16 år, og utvikler seg utrolig bra, hvertfall på den gamle 8.0.0 versionen, men også på 8.0.2. Kan komme med flere seinere. Edit: Okei, her er kanskje de største talentene på 8.0.0, uten at jeg vet hvor gode de er i forhold på 8.0.2: Aaron - valencia Alexandre Pato - AC Milan Anderson - Man Utd Banega - Boca Bojan - Barcelona dos Santos - Barcelona Giovinco - Juventus Guardado - Deportivo Lulinha - Corinthians Saivet - Bordeaux Ustari - Getafe Vela - Arsenal Endret 27. juli 2008 av ShampooMacTavish
Viking_Raider Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 du burde seriøst sjekke fmnorge det er en fanside hvor det er listet opp alle talentene. her er allikevel noen gode tips. Fernando Belluschi. (River Plate) ung argentiner som spiller offensiv midtbane. med riktig trening kan han bli en skikkelig assisst-konge for spissene.. Henri Saivet er nevnt. du kan kalle han den unge Henry,da skjønner hva slags spiller han er. Et absolutt must-have hvis du ønsker en syk måltyv. Toppscorer i Premier League to år på rad hos mitt Arsenal Marcelo (Real Madrid) Kan fort bli den nye Roberto Carlos. utrolig god venstre back Samir Nasri. Den nye Zidane, nok sagt Joao Moutinho. (Sporting CP) Utrolig god ballfordeler og playmaker på midtbanen Ever Banega er en potensiell defensiv midtbane, men der har du allerede Gerard Pique, som allerede har et stort potensial. Alex (Vasco) Offensiv Midtbane som kan bli den nye Ronaldinho. Goran Pandev. God kraftig Spiss Adrian Mutu. Kanskje ikke så ung, men allikevel god
TiNuSsS Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 jeg har fått tak i meg Micheal Owen eller hva han heter og han er ganske konge, kjøpte han for 130 mill kr, og nå er han verdt 175 mill han har spillt 31 kamper og 27 mål Har og så Christiano Ronaldo da, og han er rå!
Thor_F Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Mitt beste tips er å investere tid i individuell tilpasning av taktikk, altså justere hver enkelts mentalitet, kreativitet osv. Ikke kjøre default-løsninger her! Det gjelder å utnytte ressursene i laget ditt: la de gode offensive spillerne gjøre det de er best til ('through balls', 'run with ball' osv), mens forsvarerne generelt sett bes om å gjøre ting enkelt. Dette gjelder også for dødballer - har du en spiss som er skikkelig god på hodet så kan han gjøre god jobb på cornere og frispark imot ('mark tall ...'), og så passer det å ha en lynrask ving som venter oppe ved midtbanen og kan kjøre kontringer. I tillegg har jeg inntrykk av at det er viktig å tenke balanse formasjonsmessig. Hvis alle har piler fram og gis grønt lys til å ta offensive løp i hytt og gevær er det ingen der til å stoppe motstanderens de gangene angripet brytes. Jeg pleier å spille med en sentral midtbanespiller med defensiv mentalitet (dog ikke helt max), hard takling, få offensive løp o.l.
Kiman™ Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Sergio Agüero, David Silva, Bojan, Iago, Matías Fernández, Gerard Pique, Christian Zapata, Micah Richards, Gareth Bale, Igor Akinfeev, Francisco Guillermo Ochoa, Mario Balotelli, Alexandre Pato - dette er i hvert fall noen av de som har blitt aller best på min save hvor jeg er i 2015. Tips til deg som er United - ikke selg Ben Foster, sats på ham som erstatter for Van der Sar. Selv kjøpte jeg Akinfeev og solgte Foster, men ser i ettertid at Foster har minimalt dårligere stats enn Akinfeev. Men husk - det er aldri noen fasit på hvem som slår til hos deg på FM, speiding er svært viktig!
gsn Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Billige, unge spillere som stiger kraftig i verdi: Gabriel Torje: Går til nesten alle engelske lag for slik og ingenting, stiger latterlig fort i verdi. Pablo Piatti: Litt dyr kanskje, blir veldig god fort. Dean Bouzanis: Ansett som den beste "wonderkid" keeperen på spillet, 16 år på Liverpool. Ryan Babel: Ikke billig men sabla god. Gode, dyre og umulige å kjøpe(for meg såfall): Bojan - Umulig for meg å kjøpe han (Jeg er liverpool, vant alt første sesongen), har prøvd i alle tre overgangs vinduene. Barca vil selge men han nekter selv om jeg tilbyr 2 mill i uka Micha Richards - Spilt ferdig en sesong, gikk til Man.City for 400(!!) millioner NOK. Mario Ballotelli - Inter nekter å selge. Henri Saivet - Fikk ikke kjøpt Hvis man spiller i de lavere ligaene er Tarik til ca 11mill veldig brukendes.
andre_sn Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Skal du spille litt lenger ned i diversjonene i norge, så få tak i jan tømmernes fra Asker Skiforening. Toppscorer i 2nd divisjon uten problem, og hang fortsatt godt med i 1divisjon. Ikke de store statsene på han, men han er bare en kjernekar.. Får han mer eller mindre gratis også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå