Gå til innhold

Tekken 6 kommer kanskje til 360!


Darnell

Anbefalte innlegg

'Tekken 6' (PS3) Coming Late 2008, Possibly Also On Xbox 360

 

Posted on Tuesday, July 22 @ 05:16:09 PDT

 

Tekken 6 is the next installment in Namco Bandai's popular 3D fighting series, coming exclusively to the PS3. While Tekken 6 was a no show at E3, in a recent interview with GameEX Magazine, Haruki Suzaki revealed that the game is currently scheduled for Dec. 2008, and when asked if it was still a PS3 exclusive, Suzaki replied "No, It hasn't been determined yet as of the moment."

 

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=54023

 

Nå kan forpulte MS dra til helvete. Hvis 360 får Tekken også så klikker jeg. Ille nok at de stjal Virtua Fighter5 også etter at det hadde kommet på PS3 først. MS kjøper jo faen meg alt som er.

 

Fy faen som jeg skal ta glede av det når PS3 knuser 360 de neste årene. Ikke noe vil være bedre enn å se MS bli grust enda de har brukt milliarder på å kjøpe seg omtrent alle spillene PS3 har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva får deg til å tro at MS kjøper opp alle titlene fra PS3? Hadde jeg vært spill-utvikler så hadde jeg tenkt: Skal vi kun gi ut spillet til PS3, og tjene greit, eller skal vi gi ut spillet på både PS3 og Xbox 360 og tjene fett?! ... Lurer på hva jeg ville valgt ...

 

Men det er vel fint at de som har kjøpt seg PS3 kan klage på MS når Sony ikke gidder å bruke penger på å sikre seg eksklusive titler.

Endret av -Mr.T-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg synes folk burde begynne å skylde på at Sony lar det skje i stedet for å si at Microsoft hver gang disker opp med en gedigen pengesum. Som -Mr.T- også nevner, så er det såpass store budsjetter på spill om dagen, at de ønsker å gi ut på flest mulige platformer for å være sikre på å få igjen dette. Tror det først er når et spill blir eksklusivt at konsollprodusentene må ut med penger, multiplatform er en win-win for utvikler.

 

Når det kommer til Tekken, så tror jeg neppe dette vil klare å finne seg til rette på Xbox 360, ene og alene på grunnlag at Xbox 360-kontrolleren sin D-PAD er latterlig og ikke fungerer når man skal ha presisjon og raske bevegelser.

Lenke til kommentar

Egentlig enig med Darnell sin aggresjon, ikke pga Xbox360 får titlene men at det tvinger Tekken til å bli multiplattform noe som går i dårlig favør hos PS3. Den krever mer utviklingstid og det funker ikke med store selskap som har sponsorer som krever spillet lansert til X dato noe som resulterer i en dårlig port.

Lenke til kommentar
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=54023

 

Nå kan forpulte MS dra til helvete. Hvis 360 får Tekken også så klikker jeg. Ille nok at de stjal Virtua Fighter5 også etter at det hadde kommet på PS3 først. MS kjøper jo faen meg alt som er.

 

Fy faen som jeg skal ta glede av det når PS3 knuser 360 de neste årene. Ikke noe vil være bedre enn å se MS bli grust enda de har brukt milliarder på å kjøpe seg omtrent alle spillene PS3 har.

Haha, er det mulig.

"Nå kommer jeg til å kaste alle microsoft-lekene mine langt ut i hagen så kan de ha det så godt! Blplplplrrr!"

Lenke til kommentar

som andre påpeker tviler jeg sterkt på at microsoft disker opp med en formue for hvert spill.. xbox har solgt flere konsoller og har i tillegg større "attach-rate" enn ps3, dette er jo en kjempemulighet for spillutviklerne.

 

Så lenge sony ikke betaler for å beholde tekken så er det jo fritt fram for utviklerne å porte spillet til xbox uten at MS må betale en krone.

Lenke til kommentar
'Tekken 6' (PS3) Coming Late 2008, Possibly Also On Xbox 360

 

Posted on Tuesday, July 22 @ 05:16:09 PDT

 

Tekken 6 is the next installment in Namco Bandai's popular 3D fighting series, coming exclusively to the PS3. While Tekken 6 was a no show at E3, in a recent interview with GameEX Magazine, Haruki Suzaki revealed that the game is currently scheduled for Dec. 2008, and when asked if it was still a PS3 exclusive, Suzaki replied "No, It hasn't been determined yet as of the moment."

 

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=54023

 

Nå kan forpulte MS dra til helvete. Hvis 360 får Tekken også så klikker jeg. Ille nok at de stjal Virtua Fighter5 også etter at det hadde kommet på PS3 først. MS kjøper jo faen meg alt som er.

 

Fy faen som jeg skal ta glede av det når PS3 knuser 360 de neste årene. Ikke noe vil være bedre enn å se MS bli grust enda de har brukt milliarder på å kjøpe seg omtrent alle spillene PS3 har.

 

ok!:p spiller det noen trille ? Du burde være pissed på Sony som ikke åpner lommeboka og det ser ut som de ikke engang bryr seg at all om at de mister flere exclusive tittler.

Lenke til kommentar

Tydelig at trådstarter(prepubertal sådan...) bryr seg mer om hva som står på konsollen enn hva slags spill han spiller. Gled deg heller over at utviklerene i så fall tjener mer penger :)

 

EDIT: Ganske så artig å se at du er mest aktiv i microsoft-delen av forumet, for å rakke ned på 360 :) Er vel bare et ord jeg kommer på i den forbindelse - patetisk.

Endret av trydis
Lenke til kommentar

Æh hvem bryr seg. Det er en temmelig utmelket tittel vi snakker om her. Jeg mener, se på Devil May Cry og GTA4. Interessen er ikke så enorm som den en gang var for disse spillene. Man er inne i en fornyelsesprosesss i denne generasjonen virker det som, og jeg vil tro at de nye eksklusivene er viktigere.

 

Til de som inbiller seg at det ikke er penger med i spillet her kan det opplyses at det var slik Sonys strategi var for å sikre seg eksklusiver forrige generasjon. Kan ikke i mine villeste fantasier se at MS klarer å karre de til seg på annet vis. Selv om utviklerne nok ser for seg større marked er det nok en viss stimulans ute og går.

Lenke til kommentar

xbox hadde nokk tapt marked vis Halo og Gears of war 1-2 kom ut på playstation 3, hadde vært så artig :)

 

Selv om jeg ikke har ps3 og har tenkt til og kjøpe xbox 360,

 

 

Nei vis man skal velge side så velg forbrukerens, ikke velg sony eller microsoft!

 

 

 

Edit: det er positvt at man kan ha samme spil at ikke ps3 skal være de spillene og xbox skal være de andre spillene. Tekken 6 kommer på xbox!

 

Hurra, Hurra, Hurra!

 

 

(ikke at tekken er min favoritt, men ser at trådstarter muligens liker det)

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

har insett nå jeg også att MS ikke er den store stygge ulven men de forpulte, late, gjerrige idiotene i Sony som ikke gidder og få langfingeren ut av ræva si og handle for og forhindre att slike ting skjer.

 

se til helvet og slutt med og gjenta denne såkalte 10 års syklusen. fortsetter de og la playstation exlusive titler bli mutliplattform har de tapt alt som ps2/ps1 bygget opp innen ett par år.

Endret av Frozt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...