Gå til innhold

vurderer å kjøpe 360 igen..


carl-kr.

Anbefalte innlegg

Nope, tror det kommer til å holde seg temmelig likt jeg. De fleste av de som vil ha xbox har kjøpt det, så da er det ikke så rart at salget er mye lavere enn før. Det samme kommer nok til å skje med PS3 og. Det er jo bare naturlig logikk.

 

Og forresten, Darnell:

De har nok fått en del penger av MS for at det skal se ut som 360 selger bedre.

Det er nærmest definisjonen på fanboy :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som kan svare på om det er trygt å kjøpe den på mobilbutikken ferdig med chip??

tr0r det er farlig å skrive det her.

Er ikke ulovlig med chip. Hadde han derimot spurt om hjelp til kopiering av spill eller hadde spurt om en nettbutikk som solgte kopierte spill var trygg hadde det vært ulovlig.

ok, i need moar \\(`O´ )fap fap fap....

Lenke til kommentar
ingen som kan svare på om det er trygt å kjøpe den på mobilbutikken ferdig med chip??

tr0r det er farlig å skrive det her.

Er ikke ulovlig med chip. Hadde han derimot spurt om hjelp til kopiering av spill eller hadde spurt om en nettbutikk som solgte kopierte spill var trygg hadde det vært ulovlig.

 

ja nettop.

darnell skriv en annen plass, du er irriterende...

Lenke til kommentar
er det foresten mindre sykdommer på 360 nå en før.

tryggere å kjøpe nå en for et og et halvt år siden?

er elite et mer sikkert kjøp på den fronten?

Så mye mindre feil med den er det vel ikke. Støyen blir vel derimot litt lavere til høsten, da lanserer Microsoft en kjempe update som skifter ut hele OS`et i Xboxen og lar deg lagre spillene på harddisken til konsollen. Dette vil nok redusere mye støy fra DVD drevet. Feilene derimot vil vel være der enda.

Lenke til kommentar
er det foresten mindre sykdommer på 360 nå en før.

tryggere å kjøpe nå en for et og et halvt år siden?

er elite et mer sikkert kjøp på den fronten?

Så mye mindre feil med den er det vel ikke. Støyen blir vel derimot litt lavere til høsten, da lanserer Microsoft en kjempe update som skifter ut hele OS`et i Xboxen og lar deg lagre spillene på harddisken til konsollen. Dette vil nok redusere mye støy fra DVD drevet. Feilene derimot vil vel være der enda.

 

 

 

Kilde?

 

 

Vurderer også å kjøpe xbox men trur ikke støy er noe særlig problem, ingen andre fordeler enn det?

Lenke til kommentar
hei! :)

 

solgte min 360 til fordel for ps3...

angrer egentlig litt, og vurderer å kjøpe en i tilleg til ps3.

 

grunnen er spilleutvalget, var på elkjøp i dag og så på spill.

i ps3 hylla var det ingenting interesangt :ermm: ...men i den andre hylla var det flere tittler jeg kunne tenkt meg med hjem.

 

flere som har det på samme måten? :roll:

Du burde absolutt kjøpe en 360 igjen, er så mange store titler som kommer til høsten. Og så har vi jo alle de titlene som allerede er ute.

Lenke til kommentar
er det foresten mindre sykdommer på 360 nå en før.

tryggere å kjøpe nå en for et og et halvt år siden?

er elite et mer sikkert kjøp på den fronten?

Så mye mindre feil med den er det vel ikke. Støyen blir vel derimot litt lavere til høsten, da lanserer Microsoft en kjempe update som skifter ut hele OS`et i Xboxen og lar deg lagre spillene på harddisken til konsollen. Dette vil nok redusere mye støy fra DVD drevet. Feilene derimot vil vel være der enda.

Det var interessant, har du ei kjelde der eg kan lese litt om dette?

 

Darnell, ta deg ein bolle. Enten kan du være sakleg, eller så kan du forlate denne tråden.

Lenke til kommentar

Dette kan virke litt fanboy aktig, men tar sjansen uansett.

 

Når man ser på reviews av multiplatform spill så er det skjeldent PS3 vinner på den siden forhold til 360. Hva det kommer av vet jeg ikke men sånn er det nå bare.

 

En annenting er jo at 360 har et større spill-biblotek forhold til PS3, men om du ikke har muligheten til å kjøpe begge så lar du spillene velge for deg, om du synes 360 har spill som passer for deg går du jo for 360 og omvendt.

Lenke til kommentar

Skal være enig i at Ps3 har vært ganske treige med å komme ut med en enormt spillutvalg, men jeg har selv veldig troen på at Ps3 sin tid kommer. De har jo Bluray, noe som er mer fremtidsrettet, dessuten har jo spillene starte å komme, og mer kommer det!

Og det med reviews, blir litt teit å nevne at 360 alltid "vinner". Spillene er jo like, selv om maskinvaren mellom ps3 og 360 ikke er like. Trenger ikke komme med 360fanboy klipp fra youtube som viser "forskjellen"

 

Er overhodet ingen fanboy selv om jeg for øyeblikket bare eier en ps3. Kommer ganske så sikkert til å skaffe meg en 360 til høsten :)

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Sammenligningsgrunnlaget for FPS er vel ikkje akkurat det store på PS3 enda heller :p

 

EDIT: På så jevne multiplatform spill som vi ser om dagen kan det jo vere lurte å gå på hvilken kontroll man foretrekker, eller om du lnsker å betale for online tjenesten eller ei(i UT sitt tilfelle)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg syns det er smart av deg å kjøpe xbox 360.. Det sies at dette er ps3 år i forhold med spill og sånn men alle år er 360 år.. gears of war 2 kommer snart som helt sikkert kommer til å banke driten ut av ps3 spillene.

 

Og med det nye "desktop" opplegget til xbox som kommer nå til høster så kommer ps3 til å slite med å holde følge. MS har og gjort en avtale med en streaming side så de kan begynne å streame filmer å serier på xboxen.

 

Bionic Commando som og kommer nå snart blir nok bra..

 

Online oppsettet på xbox er mye mer brukervenlig en ps3 sitt..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...