Gå til innhold

Blogg: Kalkulert og edruelig av Sony (PS2/PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha en PS3 med skikkelig bakoverkompabilitet igjen, jeg driter i større lagringsplass. En PS3 Deluxe, ala den første som ble lansert i USA. Det hadde gjort seg.

Det er primært mangelen av bakoverkompabilitet som hindrer meg ifra å kjøpe playstation 3, jeg skjønner ikke hvordan det kan være vanskelig å knø det inn i modellene som er til salgs da de faktisk har hatt det tidligere. En grunn kan jo være at Sony fortsatt vil ha deg til å kjøpe en Playstation 2 i tillegg. Og når Playstation 2 fases ut kommer Playstation 3 med bakoverkompitabilitet tilbake.

Endret av BazeLaze
Lenke til kommentar
(...) lagbasert kamp med inntil åtte spillere på hvert lag (...)

 

Når 128 mennesker braker sammen med 128 fra det andre laget (...)

 

Er det åtte eller 128 spillere på hvert lag?

 

Ser at den kan misforstås. Takk for påpekningen, endrer. :)

Lenke til kommentar

Liker best ps3 for blu-ray og i går starta jeg å forske med tversity og ser ut til å funke glimrende. Nå trenger jeg bare å stille inn lyd litt bedre så er jeg igang med ps3 som multimedieplatform.

 

Gleder seg:

*5 blu-ray filmer i posten fra play.com*

 

og adsl linja fra nextgentel jobber hardt den og ;)

Lenke til kommentar

PS2 er høyst levende ennå og man kan kjøpe slim utgaven for slikk og ingenting, så hva skal man med "kompabilitet" i PS3?

 

Jeg er glad for at de fjernet den, det medførte unødvendig høyt strømforbruk og ekstra komponenter man egentlig ikke trenger. Jeg har fortsatt min gamle PS2 med nettverkskort og intern 3,5" hardisk stående og den fungerer. Vil jeg av en eller annen merkelig grunn spille PS2 spill så gjør jeg det på den.

Lenke til kommentar
PS2 er høyst levende ennå og man kan kjøpe slim utgaven for slikk og ingenting, så hva skal man med "kompabilitet" i PS3?

 

Jeg er glad for at de fjernet den, det medførte unødvendig høyt strømforbruk og ekstra komponenter man egentlig ikke trenger. Jeg har fortsatt min gamle PS2 med nettverkskort og intern 3,5" hardisk stående og den fungerer. Vil jeg av en eller annen merkelig grunn spille PS2 spill så gjør jeg det på den.

Jeg skjønner helt fint hvor du vil, men når de konkurentene til Sony faktisk har gitt ut konsoller med bakoverkompitabilitet er det pussig at Sony velger det bort.

 

Ekstra komponenter man egentlig ikke trenger? Selfølgelig vil man trenge de komponentene hvis man skal spille PS2 spill, men det har seg slik at PAL versjonen emulerer bare, den har ikke Emotion Engine CPU som fører til "unødvendig høyt strømforbruk".

 

Til syvende og sist så er det bare software-emulering av PS2 som trengs for å spille PS2 spill, dette har vært integrert tidligere og burde fortsatt være det. Som en bonus så oppskaleres også PS2 spillene til 1080p og ser dermed mye bedre ut en på en vanlig PS2.

Lenke til kommentar

Vel det jeg har hørt var at selv for PAL så holdt det ikke kun med software emulering, samt at det ikke fungerte så godt som mange trodde. Det som dog er litt forunderlig er at man fortsatt har instillingen "smoothing" eller hva den heter som kun gjelder PS2 titler.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

greia med det "Massive Action Game" spillet er at det er 128 spillere per lag men i vert lag er det mindre grupper på 8 personer...kompanier i en hær er vell en annen måte å si det på. disse mindre gruppene får spesielle jobber og fienden har en lignende gruppe som jobber mot dit kompani...man er med i det store slaget men har en jobb å gjøre også...leste det i en annen artikkel

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...