Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du prøvd scatsex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Piss er en sak, det er ganske harmløst hos friske mennesker. Bæsj er derimot fullt av farlige bakterier. Jeg hadde ikke turt å drive med det. For meg personlig er det helt utelukket, men kan til en viss grad skjønne at noen tiltrekkes av det. Det fins knapt noe som er mer tabu innen det som er lovlig å gjøre.

Lenke til kommentar
Om lag 75 % av et vanlig tilfelle av menneskeavføring er vann. Denne prosentandelen forandrer seg: diaré inneholder mer vann enn gjennomsnittlig, og dessto lenger avføring befinner seg i tarmen, jo mindre vann blir igjen i den. Av de gjenværende 25 % vil 1/3 (eller om lag 1/12 av totalvekten) være døde bakterier.

 

Urinen innholder i utgangspunktet få bakterier, men etter en liten stund i luft vil det dannes bakterier som formerer seg raskt.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_Jølle_*

Poenget med scat er at det er så ekkelt at det tenner. Det kommer brune klumper ut av en ellers ganske fin rumpe.

 

Jeg hadde den feishismen av at i fantasiene mine satt verdens fineste jenterumpe på trynet mitt og jeg slikket til jeg fikk en slags feedback i form av noe som kom ut av den rumpen.

 

Første gang jeg opplevde det gikk det kort tid før jeg gikk ut for å spy. Det er en ganske intens smak, for ikke å snakke om lukten.

 

Andre gang var akkurat det samme.

 

Tredje gang var mye verre.

 

Men så ble jeg vant til det.

 

Hun sa "Vil du dette virkelig igjen? Jeg har mye på lager, og det er blaut". Jeg sa ja. Jeg hadde en plan med å ferdigstille dette fetishistiske prosjektet.

 

Planen min var at uansett hvor mye som kom ut av den rumpen hennes skulle det gå inn i kjeften min, og vi satte i gang. For jeg hadde sagt til henne at jeg ville gå vekk om jeg fikk for mye. Hun satte i gang, og jeg ville ikke være den første som feiget, og det ville ikke hun heller, så det ble en episode der hun presset så mye hun kunne fra rumpen sin inn i munnen min.

 

Det var så ekstremt ekkelt at jeg tillot det å skje, og å ha kjent smaken før gikk det greit og det var total undertrykkelse/lederskap/fetishisme/fantasi som det holdt.

 

Da hun var ferdig spurte hun om jeg ville spytte det ut i en pose jeg hadde. Jeg sa nei. Det var litt greit å ha det i munnen for det smakte egentlig ikke så mye mer annet enn maten fra kantinen på jobben.

 

Jeg tygget litt på det og svelgte det.

 

Ikke lenge etterpå konkluderte hun at jeg var en syk person og hun slo opp med meg der argumentet var at jeg spiste sånt.

 

Min egen konklusjon er at ting i sexlivet blir for tullete etterhvert når man lar fantasiene gli rundt.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...