HDSoftware Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Heisan folkens Har en WEB side med en nestet Repeater, noe slik: <asp:repeater ID = "LeftMenu" runat="server" OnItemDataBound="ShowMenuItems"> <Itemtemplate> <asp:Label ID = "LeftMenuHeader" runat="server" Text="<%# ((DataRowView)Container.DataItem)["Description"] %></asp:Label> <asp:Repeater> <Itemtemplate> <a href='<%# ((DataRowView)Container.DataItem["URL"] %>'><%# ((DataRowView)Container.DataItem)["Description"] %></a> </Itemtemplate> </asp:repeater> </Itemtemplate> </asp:Repeater> Så har jeg i codebehind følgende på PageLoad var SideMeny = from sm in db.Menus select sm; Problemet er hva skal ligge i metoden ShowMenuItems? Ser for meg noe følgende men det virker ikke: public void ShowMenuItems(Object sender, RepeaterItemEventArgs e) { if(e.Item.ItemType == ListItemType.Item || e.Item.ItemType == ListItemType.AlternatingItem) { var items = from i in db.MenuItems where i.MenuID == ((Repeater)e.Item.FindControl("LeftMenu")). ???? } } Som dere ser så vet jeg ikek hva jeg skal putte inn her da Intellisencen ikke hjelper meg med noe som helst Håper noen har en god ide her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå