Lise_ Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i brettspillet med Olsenbanden som kom ut ca. 1978? Evig takknemlig for svar. Endret 12. juli 2008 av Lise_
ManheiM Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i brettspillet med Olsenbanden som kom ut ca. 1978? Evig takknemlig for svar. Det vet jeg ikke, men vet at min Bestemor har det spillet. Ville bare si at jeg pleide å spille det da jeg var mindre hehe
Lise_ Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i brettspillet med Olsenbanden som kom ut ca. 1978? Evig takknemlig for svar. Det vet jeg ikke, men vet at min Bestemor har det spillet. Ville bare si at jeg pleide å spille det da jeg var mindre hehe å å nå ble jeg ivrig. Går det an å få tak i det tror du? Vil hun selge det ? Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i brettspillet med Olsenbanden som kom ut ca. 1978? Evig takknemlig for svar. Det vet jeg ikke, men vet at min Bestemor har det spillet. Ville bare si at jeg pleide å spille det da jeg var mindre hehe å å nå ble jeg ivrig. Går det an å få tak i det tror du? Vil hun selge det ? Kan jeg spørre hva det går ut på ? Det er et brettspill som sagt, og så skal man gjøre kupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå