Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dårlig erfaring med dekkonline.com


runiv

Anbefalte innlegg

Sendte en mail til dekkonline.com sin siste kontaktperson jeg var i dialog med og sa jeg ville levere en skriftlig klage, da det nå er en del mnd siden oktober. Hadde begynt å anse pengene som tapt... nå fikk jeg derimot mail om at dekkene er funnet hos posten i Oslo :S

 

Lagring på ubestemt tid uten å kontakte hverken mottaker eller sender må da koste posten utrolig mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow!: Hadde virkelig ikke trodd dagen skulle komme, men nå er faktisk alt løst :)Tok bare ca et halvt år ;)

 

"NOK 3261.60 er gjennomført per Visa.

I løpet av de neste dagene vil du motta kreditering på din Kredittkort. Vi ber deg vennligst kontrollere at du mottar beløpet.

 

Med vennlig hilsen

Team Delticom"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

10.04.2009: I dag har jeg bestilt nye dekk fra www.dekkonline.com. Ser det er varierte erfaringer med leveranser etc, så jeg er spent på hvordan dette går.

 

15.04.2009: Fikk mail som sier at ordre er effektuert, inkl sporingsnummer, og forventet leveringsdato 24.04.

 

17.04.2009: Sporingsinfo viste ruten til Oslo. Fikk SMS om at dekkene er hos Tollpost, får de levert over helgen.

 

21.04.2009: Dekkene levert på døren som avtalt. Type, antall og dimensjon stemmer. Ser bra ut så langt, får de lagt på ila en ukes tid.

Endret av zanta
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg kjøpte dekk til toer golfen min der i mai, og er veldig fornøyd. Tok kort tid før dekkene ble send, men pga transportstreiken tok det litt tid før jeg fikk dem. Dimensjonen jeg kjøpte var 175/55/15, noe jeg tror ikke er en spesielt vanlig dim, men dekkene var produsert kort tid før jeg bestilte.

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...

Folk MÅ for guds skyld IKKE handle hos DEKKONLINE,blir bare problemer og bråk.  En kamerat av med bestilte 2 dekk til en King Cab,et kom etter noen dager,det andre kom etter 9 måneder. Jeg har advart alle jeg kjenner mot Dekkonline,men svigersønn ville ikke høre på meg (evig optimist), så han bestilte 4 dekk fra dem,først kom to,så kom et,det siste vet vel ingen når dukker opp. Det er jo bare noen få dager igjen til en må ha lagt om også,så da blir det to nye på en aksel og to gamle på den andre. Bare ekstra bråk og arbeid. Problemet ligger nok ikke hos Dekkonline,men hos den "vernede" transportøren dem bruker POSTNORD,makan til useriøst firma.

Endret av DEKKONLINE
  • Liker 1
Lenke til kommentar
DEKKONLINE skrev (1 time siden):

Folk MÅ for guds skyld IKKE handle hos DEKKONLINE,blir bare problemer og bråk.  En kamerat av med bestilte 2 dekk til en King Cab,et kom etter noen dager,det andre kom etter 9 måneder. Jeg har advart alle jeg kjenner mot Dekkonline,men svigersønn ville ikke høre på meg (evig optimist), så han bestilte 4 dekk fra dem,først kom to,så kom et,det siste vet vel ingen når dukker opp. Det er jo bare noen få dager igjen til en må ha lagt om også,så da blir det to nye på en aksel og to gamle på den andre. Bare ekstra bråk og arbeid. Problemet ligger nok ikke hos Dekkonline,men hos den "vernede" transportøren dem bruker POSTNORD,makan til useriøst firma.

Så hvorfor sender du ikke dekkene samlet i en og samme forpakning? Så slipper du å advare andre mot å handle hos deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bestilte dekk fra disse 10.06,fortsatt ligger dekkene i en container i Tyskland.Kundeservice er lik 0 og dekkene har vært i transit siden 14.06.....STYR UNNA DISSE....problemet er ikke at de er treig på levering,det er nok heller transportør som ligner litt på postnord...

Problemet mitt er manglende kundeservice og svar.Prøver å få hevet kjøpet,men de svarer aldri på mine forespørsler....

STYR UNNA DEKKONLINE:COM

Lenke til kommentar
Toreflataukan skrev (1 time siden):

Bestilte dekk fra disse 10.06,fortsatt ligger dekkene i en container i Tyskland.Kundeservice er lik 0 og dekkene har vært i transit siden 14.06.....STYR UNNA DISSE....problemet er ikke at de er treig på levering,det er nok heller transportør som ligner litt på postnord...

Problemet mitt er manglende kundeservice og svar.Prøver å få hevet kjøpet,men de svarer aldri på mine forespørsler....

STYR UNNA DEKKONLINE:COM

Så det du sier er at siden du var uheldig med transportøren så skal alle styre unna dekkonline.com?

Men jeg kjenner til veldig mange som er svært fornøyd med å handle der. skal de også slutte med det da? Syns du det henger på greip?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...