Gå til innhold

Anon leverer nok en gang! Spy vs. Sci 12/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vanlig er det noen steder som har mindre, og noen steder som har mer oppmøte, men etter at det var en ca. 8000-9000 i starten, så ble man lei av å holde internasjonale "stats" på dette siden det ikke var noen dramatiske endringer fra gang til gang. Nå konsentrerer de seg om å ha demo på flere *steder* og flere mini-raid utenfor de internasjonale datoene selv om det skulle føre til færre folk på hver gang.

 

Washington DC og Sydney går i motsatt retning og satser på å holde store samlinger den 19 og 26 juli, der de får folk inn fra omlandet. Det er visst en gjeng som skal kjøre helt fra San Francisco til Washington DC, og stoppe ved flere Scientologi-bygninger på veien. Det er plass til under 1000 personer ved Lincoln Memorial/Reflecting Pool i Washington DC, men markeringen har blitt kalt "Over 9000 man march" i tradisjonen med Washington-marsjer som har mange færre oppmøtte enn anonsert - og til ære for DBZ.

 

Folk i V-masker begynner flere steder å bli et kjent - og stort sett kjært - innslag i flere byer.

 

Kanskje er det på tide å få med seg folk på en større demonstrasjon en gang i høst? Med andre ord jobbe for å lage en mer tradisjonell "folkebevegelse" i tillegg til dette spontane internett-baserte. Hvis det skal være noen formell organisering, så må den være satt opp til å fungere selv om nesten hele bøtteballetten skulle være scientologer....

 

Jeg så det var en demonstrasjon/opptog i Oslo for ikke lenge siden der deltakerne fikk ha masker og burka på seg - var visst en demonstrasjon for den nye ekteskapsloven - så da skulle vi få lov også.

 

---

Forresten, på søndag dro noen Anonymous, Tory "Magoo" Christman og Mark "Wise Beard Man" Bunker med toget ut til East Grinstead, der Scientologi har et av sine hovedkvarterer. Akkurat som sist var det Scientologer som gjemte seg i buskene og tok bilder av de besøkende.

Endret av MrGs
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har vi søkt om demo i august?? eller hva blir det til?? jeg er veldig sikker på at jeg kan komme.

Denne måneden tenker jeg vi tar det litt roligere.

 

Jeg stemmer heller på at vi alle møtes i Oslo den 12 august, tar med oss Guy Fawkes maskene våre, og vandrer rundt i Oslo mens vi deler ut fliers.

Å stå utenfor Orgen er egentlig bare tull, det eneste vi kanskje, mest sannsynelig ikke, oppnår, er at en og annen butthurt Scientolog begynner å sutre.

Bare piss egentlig.

 

Så hvis vi heller sprer oss litt, dekker et mye større område, tar med oss en bunch fliers, godt humør, solskinn og et kamera hver, så tjener vi mer på en en å sitte pal en plass på kirkeristen og se merkelige ut.

 

Har det dukket opp noe forslag til tema enda? eller skal vi lage noe eget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...