Gå til innhold

HTC Dimond og Lotus Notes 6.5


Anbefalte innlegg

Noen som vet om HTC Dimond (WM) synkroniserer med Lotus Notes uten noe ekstra hokus pokus (programvare)? De Nokia'ene jeg har hatt har gjort dette direkte. Hvis Dimond gjør dette like enkelt som Nokia, vet jeg hvilken mobil som blir min neste....:-)

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om HTC Dimond (WM) synkroniserer med Lotus Notes uten noe ekstra hokus pokus (programvare)? De Nokia'ene jeg har hatt har gjort dette direkte. Hvis Dimond gjør dette like enkelt som Nokia, vet jeg hvilken mobil som blir min neste....:-)

 

Takker for svar.

Vet ikke, men jeg kan tenke meg at du finner svar på dette spørsmålet ved å google eller finlese spesifikasjonene for Windows Mobile 6.1 på Microsoft sine egne sider.

 

Tobias

Lenke til kommentar
Noen som vet om HTC Dimond (WM) synkroniserer med Lotus Notes uten noe ekstra hokus pokus (programvare)? De Nokia'ene jeg har hatt har gjort dette direkte. Hvis Dimond gjør dette like enkelt som Nokia, vet jeg hvilken mobil som blir min neste....:-)

 

Takker for svar.

Vet ikke, men jeg kan tenke meg at du finner svar på dette spørsmålet ved å google eller finlese spesifikasjonene for Windows Mobile 6.1 på Microsoft sine egne sider.

 

Tobias

 

Jo, du har sikkert rett. Ingen vits å spørre om dette. Flott at du svarer selv om du ikke vet, bra initiativ. Alt kan jo googles eller finleses, men hensikten med forum er vel å dele erfaringer?

 

Hvis noer har erfaringer med Lotus og WM synkronisering (spesielt kalenderfunksjonen) setter jeg pris på svar.

Lenke til kommentar
Noen som vet om HTC Dimond (WM) synkroniserer med Lotus Notes uten noe ekstra hokus pokus (programvare)? De Nokia'ene jeg har hatt har gjort dette direkte. Hvis Dimond gjør dette like enkelt som Nokia, vet jeg hvilken mobil som blir min neste....:-)

 

Takker for svar.

Vet ikke, men jeg kan tenke meg at du finner svar på dette spørsmålet ved å google eller finlese spesifikasjonene for Windows Mobile 6.1 på Microsoft sine egne sider.

 

Tobias

 

Jo, du har sikkert rett. Ingen vits å spørre om dette. Flott at du svarer selv om du ikke vet, bra initiativ. Alt kan jo googles eller finleses, men hensikten med forum er vel å dele erfaringer?

 

Hvis noer har erfaringer med Lotus og WM synkronisering (spesielt kalenderfunksjonen) setter jeg pris på svar.

 

Skal du synke "gjennom" maskinen din, eller skal du gjøre dette direkte mot domino server?

 

Nei det er ikke mulig å gjøre dette i standard windows mobile, men finnes en drøss

med 3.parts programmer som gjør dette kjempeflott.

 

Skal du bare synke mellom maskinen og pdaen, så er intellisync en god løsning, dette er et gammelt "palm" program, men er kjøpt av nokia nu.

 

Skal du synke direkte mot Dominoen, så er jeg litt usikker, men mener det er noe som heter Pylon som er tingen, er en stund siden jeg var borti Notes.

Lenke til kommentar
Noen som vet om HTC Dimond (WM) synkroniserer med Lotus Notes uten noe ekstra hokus pokus (programvare)? De Nokia'ene jeg har hatt har gjort dette direkte. Hvis Dimond gjør dette like enkelt som Nokia, vet jeg hvilken mobil som blir min neste....:-)

 

Takker for svar.

 

Heisann

det er flere gode produkter for å gjøre dette du ønsker, det er ikke direkte støttet i WM5 eller WM6

http://www.commontime.com , de har mNotes og/eller mSuite som gjør allt du ønsker

http://www.sybase.com/products/mobileenter...onanywheresuite , de har også kraftige verktøy for dette

http://www.dmesync.com , dansk selskap med alle muligheter

 

Det finne også mange andre produkter for dette

 

MVH

Svein-Egil

Endret av svpett
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...