-Bratset- Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Tenkte det var på tide med flere screenshots!!! Her er noen fra meg: Nye leggings her ;P I ettens, var stort raid så grafikken er crap
jodde11 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hva er det jeg ser Bratset? Står du med bue i Eten som champ? Nei kom deg frem i første rekke! Du kan jo risikere å få stjerner av slikt, å det er ikke bra for en champ. Endret 6. juli 2008 av jodde11
-Bratset- Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Hva er det jeg ser Bratset? Står du med bue i Eten som champ?Nei kom deg frem i første rekke! Du kan jo risikere å få stjerner av slikt, å det er ikke bra for en champ. Vel det var mest for posering da vettu, har nesten aldri rating over 1000 hvis jeg ikke har vært for mye med Under/Mornaro det er farlig å blir for stjerner av det...
jodde11 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Da fikk jeg endelig overtalt mine 3 freeps til å bli med på et bilde. Hobitten så ut til å like det mest.
vikingkylling Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Skulle lest det med liten skrift. Du vant et helt års forbrukt av Turtle Wax, sa de. Lage det selv sa de ikke.
-Bratset- Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Noen bilder av meg etter at vi tok Balrog på Søndag, han datt aldri ned når han døde lol....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå