jorgenask Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hei! Fikk nettop 2 stykk 4870 som jeg kjører i crossfire. Så til problemet. Får ikke hverken Crysis eller COD4 til å starte i det hele tatt. Med en gang jeg trykker på snarveien til spillet så får jeg beskjed om at "The program has stopped working" Foresten så virker 3DMark vantage/06 og Bioshock perfekt. Jeg bruker 8.6 catalyst driver. Når det gjelder patch så har jeg patchet crysis til 1.2.1 uten hell. Endret 2. juli 2008 av jorgenask
Skagen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
jorgenask Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 Forresten så testet jeg medal of honor: airbourne nå og det funket helt utmerket.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Kan jo skrive hvordan du fikk det til, i tilfelle andre har lignende problemer
jorgenask Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 (endret) Da blir jeg lynsjet!!! hehe .. Det er en pirat versjon jeg tester frem til jeg får den lovlige som jeg bestillte på cdon (til fantastiske 179,-) kommer Det var en fix til vista 64.bit som lå på nett .det gjorde susen Endret 2. juli 2008 av jorgenask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå