Gå til innhold

BK: I bruk helt til møllspist stadiet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ærlig talt ikke helt hva jeg synes om bildet men får vel skrive noen ord likevel.

 

For å starte med det negative så er benken litt ute av fokus.

 

I dette bildet liker jeg at skyggen forsvinner ut av bildet. Synes det bidro med et eller annet til komposisjonen. Forøvrig flotte, skitne farger som underbygger det som jeg antar du er ute etter å formidle med bildet.

 

Kunne kanskje eksponert enda mere for å få frem kontrastene i murveggen bedre, men da er det vel en fare for at det hvite i benken hadde blitt utbrent.

Lenke til kommentar

Hei :)

Først tenkte jeg litt sånn "hva nå?" når jeg så bildet i thumb. Etter å ha hatt det stort på skjermen en stund begynte jeg å like det (det er ikke sånn at jeg ikke likte det i utgangspunktet men mer sånn at jeg var litt likegyldig vil jeg si), det er liksom ikke bare ett bilde av hærverk, som jeg først tenkte.

 

Det er blir en litt stilig grafisk effekt med at det er litt midt på. Jeg ville vært mer nøye med at alle vinklene stemmer om jeg hadde tenkt ut ett sånt bilde, om det er det som er ditt poeng også vet jo ikke jeg, men ..ja. Ett ørlite skritt til siden så det blir helt likt, symmetrisk. Og da syns jeg også den ødelagte planken spiller en rolle.

Lenke til kommentar

Liker det enkle ved motivet. Tenker forfall og slitasje, skitne og fine farger. Kunne kansje tenkt meg noe mere skarphet, men det er vel smak og behag :) Skyggen til benken er blitt croppet, kansje det hadde

blitt enda bedre om benken hadde vært mer til høyre i bildet og fått med hele skyggen til benken ?

 

Enten er det meg som har fått litt rare øyne eller så er benken noe uskarp...

 

Uansett et helt greit motiv !

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...