Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Tenkte i så fall om noen hadde noen gode configs å teste ut. Mest interessant er et XP/h meter som jeg kan bruke på S2 start for å se variasjonene i hvor det er mest effektivt å lvle opp. Nå er jo den race to the top (reach lvl 70) conquesten fjernet, men vil likevel komme i gang så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tavern talk med devs i går. Kort forklart drepte de alle community QoL og feature requests. Ingen økt bloodshard cap, ingen fjerning av trials til GRs, ingen trading (greit nok), ingen auto-pickup av craft mats, ingen nye torment lvls, ingen mulighet for å gamble våpen mer spesifikt, ingen skill-changes oooog generelt ingenting.

 

Eneste fokuset de har fremover er å legge til affixes på legendary items og å reworke sets. Inna, Natalya, Tal-Rasha, Immortal King etc. skal få 6-pieces og nye bonuser. Primært er det ringer som skal få affixes fremover for å få bukt med soj/unity/rorg comboene.

 

Eneste lyspunktet var at selv om de ikke sa det rett ut, så virket det som om at målet var å få ut patch 2.2 til S3. De nevnte også at de syns 5 måneder var for lenge for en season, men sa ingenting om hva slags tidsaspekt som ville være fornuftig. Det de derimot sa var at seasons ville følge patch-utviklingen, og at målet var å ha en ny patch klar til hver season.

 

 

Forresten, er det noen av dere som bruker TurboHUD? Snuser litt på å teste det ut i S2 siden det virker noenlunde safe.

Latterlig. Hvis det ikke kommer noe nytt content til 2.2 så blir spillet fryktelig kjedelig. Ikke alle som gidder å spille 24/7 for å komme høyt på leaderboards

Lenke til kommentar

Virker som at de som har blitt bannet har drevet med andre ting også? Er jo relativt mange spillere som bruker det etter hva jeg har forstått og på forumet til thud er det én fyr som påstår han ble bannet etter siste banwave..?

Jo det stemmer det ja, var en fyr som har skrevet. Men kan være flere som er bannet, men dog så er det 20 000 stk som har lastet ned programmet så burde være relativt sikkert.

Lenke til kommentar

 

*snip*

Latterlig. Hvis det ikke kommer noe nytt content til 2.2 så blir spillet fryktelig kjedelig. Ikke alle som gidder å spille 24/7 for å komme høyt på leaderboards

 

 

Det kommer content i 2.2. Bl.a. de tre nye settene til Barb, Wiz og DH. Patchen har dog ingen ETA.

Lenke til kommentar

 

 

 

*snip*

Latterlig. Hvis det ikke kommer noe nytt content til 2.2 så blir spillet fryktelig kjedelig. Ikke alle som gidder å spille 24/7 for å komme høyt på leaderboards

Det kommer content i 2.2. Bl.a. de tre nye settene til Barb, Wiz og DH. Patchen har dog ingen ETA.

Det er ikke content. GR er content

Lenke til kommentar

Aha. Nei, tror vi med ganske stor sikkerhet kan si at det ikke kommer noe nytt content utover items før om en god stund. Det eneste som har blitt annonsert er Ruins of Secheron som blir et ekstra område i act 5 (adventure mode only) med nye layouts, monstre og bounties. Tror det er planlagt til patch 2.2, dog virker ikke som store greiene. Det eneste andre jeg kan komme på må være at de etter hver vil innføre andre kompetitive elementer i season leaderboards. De har jo sagt at de holder et øye med bounties og har erkjent at hvordan måten vi spiller dem på ikke er optimal lenger (kun target-farming for cache-legs og evt. rift keystones) så vi kommer nok til å se endringer der også.

 

Uansett sa de under Blizzcon at fokuset fremover er items og class balance før content. Mye ble gjort med skills frem mot patch 2.1, men fremover vil vi nok for det meste bare se nye items som skaper build diversity.

 

Selv om det ved første øyekast virker fattig så er det faktisk noe spennende som kommer av items i S2 (3 nye leg gems, 3 nye legs, og 3 legs med nye affixes. Link). De nye defensive gemsene er nok de mest spennende fordi de kan åpne for at builds som tidligere ikke har vært mulige å bruke fordi de er for close quarters kanskje åpnes igjen. De vil jo også garantert (spesielt Esoteric Alteration/mitigation gemen) åpne for å nå høyere GRs enn hva som har vært mulig i S1. I tillegg til de allerede oppdaterte Raekor, Marauder og Sunwoku (Monkey Kings Garb) setbonusene som vi fikk i patch 2.1.2. Så det er nok av "nytt" å ta tak i selv om det ikke nødvendigvis er noe nytt content.

Lenke til kommentar

Håper de også oppdaterer "gamle" legs med nye affixes. 90% av leg ringer er jo en bøtte med dritt for eksempel. Er ingen forskjell om du har en Skull Grasp eller Manald Heal. Du vil jo ha primary, chc, chd og socket uansett, med mindre det er RROG/Unity/SoJ

 

Samme med necks. Blir forbanna hver gang jeg får Squirt's Necklace. Spesielt siden den ved 99% av tilfellene roller komplett ubrukelige stats i 3/4 "slots"

Lenke til kommentar

De sa på tavern talken i overigår at ringer var noe de skulle ha fokus på. Generelt tror jeg vi får se en del ringer, våpen, amulets og bracers med nye stats fremover siden det er typiske items som komplementerer class-setene. Det store spørsmålet er bare når faen de har planer om å introdusere de i spillet... :p

 

Nå til S2 har de hvertfall fjernet en ring og introdusert en wizard ring. Til 2.2 har de vel bekreftet at skull grasp skal oppgraderes med en buff til whirlwind for barb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...