Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Error 37 igjen? Over 20 timer siden spillet ble åpnet? 20 timer som jeg med preorder ikke får spille. Skjønner problemet klokken 12 når _alle_ skal inn, men 21:25 dagen etterpå burde dem virkelig ha fikset det.

 

Jeg skjønner ikke poenget med å ha for lite server kapasitet, i 2012 med cloud og virtualiseringsteknologier som er tipp topp. Og med tanke på world of warcraft med 11 millioner spillere? Det er vel neppe 11 mills som spiller diablo3..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere MÅ skjønne (som forklart 100 ganger før i tråden) at de ikke kan bygge om serverparken sin på grunn av en eller to dager med stor pågang. Det er pengesluk til 1000. Det er bare de første dagene flere milioner prøver å logge på likt, det gjevner seg ut etterhvert.

 

Edit: Fra en tråd jeg så på forumet. Kanskje en dette hadde vært en lur idè?

 

"In other online games which have a similar problem with the numbers logging in at the same time they have implemented a queue system (admittedly the maximum number of players during a peak period is only 400k).

This means you log in once (not repeatedly type details and spam the server) and it assigns you a place in the queue and when you are at the front of the queue it allows you to enter your details again and you sail through and into the game.

or maybe implement a 30sec cooldown timer between login attempts whether error 37 or 75 etc and that may help take a load off the server as well.

I know it is a hell of a thing to implement now but maybe an idea for the future?"

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Dere MÅ skjønne (som forklart 100 ganger før i tråden) at de ikke kan bygge om serverparken sin på grunn av en eller to dager med stor pågang. Det er pengesluk til 1000. Det er bare de første dagene flere milioner prøver å logge på likt, det gjevner seg ut etterhvert.

 

Vet du hva, det syns jeg faktisk dem kan gjøre. Har du noen anelse hvor inni svartehelvete mye dem tjener, altså Blizzard? Såpass kunne dem offret for kundene, altså igjen at dem betaler litt ekstra i mnd. for at man har masse kapasitet som ikke nødvendigvis alltid blir brukt fult ut.

Endret av The Very End
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere MÅ skjønne (som forklart 100 ganger før i tråden) at de ikke kan bygge om serverparken sin på grunn av en eller to dager med stor pågang. Det er pengesluk til 1000. Det er bare de første dagene flere milioner prøver å logge på likt, det gjevner seg ut etterhvert.

 

Edit: Fra en tråd jeg så på forumet. Kanskje en dette hadde vært en lur idè?

 

"In other online games which have a similar problem with the numbers logging in at the same time they have implemented a queue system (admittedly the maximum number of players during a peak period is only 400k).

This means you log in once (not repeatedly type details and spam the server) and it assigns you a place in the queue and when you are at the front of the queue it allows you to enter your details again and you sail through and into the game.

or maybe implement a 30sec cooldown timer between login attempts whether error 37 or 75 etc and that may help take a load off the server as well.

I know it is a hell of a thing to implement now but maybe an idea for the future?"

 

Du må skjønne at de selv har valgt tvungen online, og att serverkapasitet kan leies.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Error 37 igjen? Over 20 timer siden spillet ble åpnet? 20 timer som jeg med preorder ikke får spille. Skjønner problemet klokken 12 når _alle_ skal inn, men 21:25 dagen etterpå burde dem virkelig ha fikset det.

 

Jeg skjønner ikke poenget med å ha for lite server kapasitet, i 2012 med cloud og virtualiseringsteknologier som er tipp topp. Og med tanke på world of warcraft med 11 millioner spillere? Det er vel neppe 11 mills som spiller diablo3..

 

I wow er kanskje maksimum halvparten av subscriberne pålogget hver dag. Det er da 5.5 millioner spillere som prøver å logge seg på over 24 timer. Det er litt forskjell i forhold til Diablo 3 der kanskje 1 million prøver å logge seg på samtidig. First day/first week vil alltid ha problemer i slike spill som dette og Blizzard tjener null og niks på å utvide kapasiteten. At 10000 personer blir litt mugne bryr de seg ikke om.

Lenke til kommentar

Med Witch doctor så er det den soul harvest + den passiven som kan stacke 5 ganger som gir meg så latterlige stats. Soul harvest gir 250 intelligence ekstra om jeg drainer 5 fiender og passiven gir meg 50% ekstra intelligence oppå der igjen om jeg plukker opp 5 health orbs. I tillegg har jeg sikkert vært litt heldig da alle itemene mine har 20 eller mer intelligence. :p

 

978 intelligence er det jeg makser ut på nå. 978% ekstra damage. Virker helt høl i hodet sammenlignet med skaden de andre i partyet gjør. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...