Gå til innhold

Jeg har lyst på en nye mobil. Kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser at det er mange andre som gjør dette å klarer ikke å bestemme meg hvordan mobil

jeg vil ha. Jeg hadde en nokia 6300, men mistet den i bakken å knuste den :roll:

Jeg var veldig fornøyd med den. Jeg har lyst på en mobil som ligger på rundt 2000kr, den må

ha en bra kalender, et greit kamera, se bra ut og ikke for tjukk.

 

Jeg har sett på disse:

iPhone 3G

Nokia 5310

Nokia 6500

 

Er det noen som har noen meninger eller forslag til andre mobiler er det bare å fyre på :D

 

På forhånd takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde en 5610 (XpressMusic) her en dag, og jeg digget den! Likte spesielt den slide-greia hvor man velger mellom standby-display, musikk-display og et siste display. Råstilig og hendig. Slideren var super, og designen meget bra ("Nokia" i matchende farge på baksiden så meget bra ut).

 

Flott mobil til en utrolig billig penge!! (2300 ca).

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...