Gå til innhold

Er det "gay" å barbere seg under armene for menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tror alle at homser er femidotter?

Fordi det er sånn det er?

 

 

Dette er den beste posten på HW.no til nå, fra nå av går det bare nedover.

Dette eksemplifiserer en gruppe forumbrukere som aldri burde hatt tilgang på kommunikasjonsmidler overhodet.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Hvorfor tror alle at homser er femidotter?

Fordi det er sånn det er?

Jeg har aldri tatt feil av hvem som er homo, og de gir det som regel vekk med den falske femi oppførselen sin.

 

Det finnes de som sier at det er flere homser som er helt normale, men disse har jeg aldri møtt eller sett noe som helst sted. Derfor finnes de nok ikke :tease:

 

Da skal du få møte medlemmene av motorsykkelklubben til min far, og peke ut han som er homo. Lykke til. :p

Lenke til kommentar
Homo, nei. Men synes fremdeles det er feminint.

Eg kan ikkje seie at "feminin" er det første eg tenkjer når eg ser til dømes Arnold Schwarzenegger, eller eit par MMA-utøvarar som slår kvarandre til blods. :)

 

For å svare på emnetittelen så meiner ikkje eg det er "gay" å barbere seg under armane for menn. Folk får gjere som dei ønskjer utan å bli kategorisert på denne måten.

Lenke til kommentar
Homo, nei. Men synes fremdeles det er feminint.

Eg kan ikkje seie at "feminin" er det første eg tenkjer når eg ser til dømes Arnold Schwarzenegger, eller eit par MMA-utøvarar som slår kvarandre til blods. :)

 

For å svare på emnetittelen så meiner ikkje eg det er "gay" å barbere seg under armane for menn. Folk får gjere som dei ønskjer utan å bli kategorisert på denne måten.

 

Nå sa han vel heller ikke at de som barberer seg under armen er feminine personer. Han sa heller at det er en feminin handling.

 

Å si at det ikke er feminint fordi de samtidig slår hverandre til blods, blir jo ganske feil. Så hvis Arnold Schwarzenegger gikk rundt i miniskjørt, ville det ikke være feminint å gå i minikjørt?

Endret av porcelaiN
Lenke til kommentar

Eg har kanskje feiltolka. Eg vektlegg resultatet (barberte armholer) i større grad enn den konkrete handlinga. Det er tross alt resultatet vi ser. Eg ser ikkje på barberte armholer som noko feminint. Døma eg hadde i innlegget mitt var meint for å vise at barberte armholer ikkje er uvanleg blant det som kan kallast "macho" personar.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...