Hypercreative Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 (endret) SELGER PCEN MIN - TRENGER HJELP Hei! Har vurdert dette en stund, har bestemt meg for å selge PCen min til fordel for et splitter nytt bygg. Det jeg trenger er hjelp til er å sette en fornuftig pris, slik at folk kjøper den, men slik at jeg også drar inn en del penger på det. PCen stod "ferdig" for litt under et år siden, er dog modifisert utallige ganger etter det. Senest i mai, da jeg kjøpte nytt skjermkort og ny CPU-kjøler +PSUen som aldri kom... PCen blir brukt til gaming, utvikling, design- og fotoarbeid samt vanlig surfing, tekstbehandlig osv. Kabinettet er lettere "moddet"; kjørte en war-look på det, svart camo på siden mm. HARDWARE, SKJERM MM. HOVEDKORT Intel Desktop Board DG965RY PROSESSOR Intel Core 2 Duo E6400 RAM / MINNE GeIL DDR2-667 2048 MB (2x1024) SKJERMKORT XFX GeForce 8800 GT 512 MB HARDDISK#1 Samsung SpinPoint T133S 300 GB HARDDISK#2 Western Digital AV 250 GB STRØMFORSYNING Random 350W KABINETT Thermaltake Soprano DX LYDKORT Creative Sound Blaster Audigy SE CPUKJØLER Zalman CNPS9700LED VIFTER De som følger med på kabinettet + 2stk Zalman 90mm SKJERM Acer X222W TASTATUR Logitech G11 (Engelsk layout) MUS Logitech MX Revolution HEADSET IceMat Siberia White EKSTRATURSTYR Verdt 500kr SÅ TIL HJELPEN... - Hvilken pris er fornuftig? - Hva bør jeg skrive i evt. annonse? - Hvor bør jeg legge den ut? - Noe jeg bør gjøre før jeg selger dem? //dette er den nye handlevogna, C&C er meget velkommen =D Hypercreative™ owner of W4RCASE PS! Kommer med bilder så snart de nye batteriene til mitt EOS 400D kommer Endret 17. juni 2008 av Hypercreative
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå