Gå til innhold

Skap deg selv på Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personleg så syns eg det fungerar bra slik det er no.

K.I.S.S ... Keep it simple, stupid.

 

Synes Mii's er noko tull, og kjem ikkje til og bruka mykje tid, om noko i det heile tatt i Home.

 

Men det er kansje berre eg...

Er nok ikke det...syns slikt ikke er noe annet enn tull!

Lenke til kommentar
Holder meg til gamerpicture mitt jeg :)
Me too.

 

Har ikke noe behov for små figurer som skal ligne på meg selv... Men litt festlig kan det jo bli.
Noen har vel ønske om å kunne vise hvor myke og følsomme de er i virkeligheten...

 

Noen andre som synnst xbox har dårlig kreativitet som kopierer sensor kontroller og no mii's (her kallt avatars)?
Alt her i verden er inspirert og kopiert av andre kilder.

Hvis ingen skulle få gjort dette hadde vi fremdeles sittet på våre SNES konsoller.

Lenke til kommentar

Hvis det er slik at man ikke lenger kan bruke Gamerpictures, og MÅ bruke disse "Avatarene" så skal jeg dra ut XBoxen min, pisse på den og smile.

 

Hvis det er slik at man ikke lenger kan bruke Gamerpictures, og MÅ bruke disse "Avatarene" så skal jeg dra ut XBoxen min, pisse på den og smile.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

trenger ikke noe slikt, ikke home heller, tragsik at de har mer fokus på slike ting en spill (home)

 

er konsoll som spillemaskin over?

Lenke til kommentar

Føler barnet i meg hoppe ut og smile her. Har troen på dette her, og lage din avatar høres i grunn morsomt ut. Men håper så klart man kan velge mellom avatar og Gamerpictures. Det må dem med tanke på hvor mange der ute som har kjøpt gamerpictures over Live.

 

Men dette vil jo og si at en konsoll oppgradering er ute rundt juletider å da om dem skal sette dette nye systemet i gang på xbox konsollen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...