Mikkel™ Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hei! JEg fikk problem her i dag med min installasjon av GH3. Jeg ble litt forundra da jeg ikke fant det på legg til/fjern programmer og sletta det derfor direkte fra regedit. Nå når jeg setter i cd-en kommer det likevel opp en wizard men den lar meg bare reparere eller fjerne programmet. Jeg har prøvd å fjerne det men fremdeles (er jo litt rart siden det ikke finnes i registeret :s ) "låser" den seg på at den bare vil fjerne eller modifisere innstallasjonen. Noen som vet åssen jeg skal få lagt inn Guitar Hero igjen uten å måtte finne en person med pc versjon og kopiere hele sullamitten fra han? EDIT: Innstallerte det bare på bærbar maskina og dro d ovre til stasjonære for så å bruke repair tool Funka fjell Endret 18. juni 2008 av Myir
Fenixen Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) hvorfor køddde med registeret.. testa du ikke å installere på nytt før du begynte å slette fra registeret? Så du får ikke reinstallert ved å feks finne setup fila på cden? Dessverre ingen gode forslag, håper det ordner seg Endret 15. juni 2008 av Fenixen
Mikkel™ Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Uhm.... Det som var er følgende: Det fantes sikke noen måte å avinnstallere GH3 fra legg til fjern programmer. Da jeg stappa i CD-en ville den ikke kjøre setup til å avinnstallere spillet selv om jeg kjørte setup'en direkte fra cd-en. Derfor såg jeg ingen annen utvei enn å slette hele greia fra registeret for så å prøve å innstallere igjen noe som nå viser seg umulig :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå