Simon Aldra Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Meget pent! Kanskje litt rotete komposisjon, men det er neglisjerbart.
aksjetrading Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 rått bilde. har tenkt de samme tankene med flamme, men tenkte å legge med noen kjærlighetsbrev for å gi bilde enda mer kick!
Amberlamps Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor brant dere noe papp? Stilige flammer.. Noe rester vi hadde etter innflyttingen når hytta var ferdig =)
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Tøffaste med biletet var dødningskallen eg ser inni flammene. To auge og tomrommet der nasa er.
von-schnellfahrer Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Tøft bilde, likte særlig "ansiktsuttrykket" ... Enig i at komposisjonen kunne vært bedre. Tok bilde mens vi brant noe papp. PS! Det var vel tilfeldigvis ikke fra dere skogbrannen på sørlandet stammet fra?
Carny Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Tøffaste med biletet var dødningskallen eg ser inni flammene. To auge og tomrommet der nasa er. Hehe, jeg la merke til det jeg óg. Artig Ellers et stilig bilde, men som Simon Aldra sa så var ikke komposisjonen helt på topp.
Amberlamps Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Tøft bilde, likte særlig "ansiktsuttrykket" ... Enig i at komposisjonen kunne vært bedre. Tok bilde mens vi brant noe papp. PS! Det var vel tilfeldigvis ikke fra dere skogbrannen på sørlandet stammet fra? Hyyssjj!
aksjetrading Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 siden folk klager på komp, hvorfor ikkje si hva som er galt? Jeg er her for å lære. Kan det cropes for å redde inn noe som helst? Hører gjerne på erfarnge fotografer hvordan de ville komponert dette?
von-schnellfahrer Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Ville croppet bilde slik at flammen kom i det gylne snitt eller liknende Personlig liker jeg denne linken; http://www.morguefile.com/archive/classroo...lk17k2pt358r9m1
Amberlamps Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Bare så det er sagt så er bildet tatt uten noen hensikt med tanke på fokus eller noen ting. Var kun et "kjekt å ta bilde av ild foto".
d0ppler Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 er enig med Zeph, det absolutt stiligste er dødningsskallen du ser inne i flammene! Er dette redigering, eller hadde du flaks?
Amberlamps Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 er enig med Zeph, det absolutt stiligste er dødningsskallen du ser inne i flammene! Er dette redigering, eller hadde du flaks? Hadde nok flaks... men kan jo ikke kalle det flaks heller... jeg er jo god til å ta bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå