Gå til innhold

Iphone uten abonnement: 4000 kr


Anbefalte innlegg

Men tungen på vektskålen som gjør at jeg velger iPhone er applestoren. Her kommer det garrantert mange kjekke underholdene spill/programmer tilgjengelig. JA, flere vil få seg iPhone enn som vil ha HTC Diamond noe som vil gjøre Diamonden mer eksklusiv for de som ikke liker å se like mobiler hos naboen på bussen osv. På en måte kan man si at HTC stjeler apple sin plass her. Selv om iPhone blir en allemannsting er den for meg fortsatt best men langt ifra så overlegen som den før var.

Men nå er ikke at alle har Iphone bare dårlig heller. Det vil nemlig bli utviklet flere programmer til telefonen når flere folk har den. Og ja, jeg vet at jeg i sta skrev at det var et pluss med en eksklusiv mobil, men vi må også huske at HTC Touch Diamond bruker et OS som finnes på flere mobiler og de samme programmene kan kjøres på alle disse mobilene (med noen unntak).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Apple kan ta en Razr

 

Samtidig snakkes det nå om at Apple ser ut til å ta en Razr. Motorola sto bak den populære Razr-telefonen, og hadde stor suksess med denne. Men i stedet for å videreutvikle konseptet, satt de ned prisene for å skape større etterspørsel i massemarkedet. Dette var starten på de massive problemene Motorola nå er til knærne i.

 

 

IKKE helt ulikt det en bruker skrev på forumet her om dagen! :p

 

er det bare meg eller drar apple en motorola razr nå?

 

oppdater en populær crap telefon littegrann for så å selge den som en helt ny modell.

 

forskjellen mellom iphone og razr er at apple har via app store og itms en alternativ inntjeningsrute, ikke ulikt det er ser på spillkonsoller. altså, selg maskinvaren med tap, ta det inn igjen på spill og annet tilbehør. glem ikke at dem ikke har med noen dock denne gangen. og at den gamle docken ikke vil passe til den nye telefonen...

Lenke til kommentar
En iphone koster ca 2000 kr på ebay. Ca 3000 kr på finn.no. Jeg fatter ikke hvor tallene i artikkelen kommer fra. 10000 kr? 5000 kr som de har funnet i italia er jo dobbelt så mye som man kan få en ulåst iphone for idag.

Forveksler du førstegenerasjons iphone mot den nye som kommer om en måned?

Lenke til kommentar
Hvordan kan telefonen selges på ebay og lignende for noen tusenlapper, hvis den koster opp mot 10000 kr totalt? Jeg har hele tiden sittet med inntrykket av at iphone har vært billig. Men i denne artikkelen ser det motsatt ut. Skjønner ikke.

 

Den prisen henviser til totalpris, altså det du er nødt til å betale for telefon+abonnement i ett år.

Lenke til kommentar
Forveksler du førstegenerasjons iphone mot den nye som kommer om en måned?

 

Dette er en veldig lav pris i forhold til hva Iphone opprinnelig kostet. Med abonnementsavgifter kostet den en stund godt over 10 000 kroner.

Det er vel bare den som har vært i salg? Jeg sammenligner prisen på den som har vært solgt med den som kommer, akkurat sånn som artikkelen gjør.

 

Den prisen henviser til totalpris, altså det du er nødt til å betale for telefon+abonnement i ett år.

Du er jo ikke nødt å betale noe mer enn det telefonen koster. Kjøper du en opplåst iphone på ebay til 2000 kr, så koster den kun 2000 kr. Det er realiteten idag. Så å si at 5000 kr for en låst iphone er billig når du idag får en ulåst iphone for 2000 kr er litt misvisende. Syns det er greit å få med realiteten.

 

Jeg har ikke følgt så mye med på hele iphone-greien men jeg ble overrasket da jeg så at prisen på en ulåst iphone var så lav som den faktisk er. Kanskje den kostet 10.000 kr i lanseringsøyeblikket, før man hadde mulighet til å låse den opp?

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...