Gå til innhold

Flyalarm i Gjøvik. Kommer tyskerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et sted der jeg bor, skulle det bli sprengt ved en fabrikk i dag klokka 12. Så flysirenen og sprengesignalet kom samtidig.. :blink: Trodde søren meg det var russera som kom jeg.. Så for meg lærern komme hoppende ut meg krigshjelm og AK47.. :p Og alle begynner å slå hverandre. Fullt koas. Men dessverre bare ønsketanker. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er tydeligvis byggfags store sønn.

Bygge grunnmur er en fordel når man skal ha hus, og hvis du ikke var klar over det så er det de færreste tomter hvor grunnfjellet er i vater på tomta.

Hørt om gravemaskin? Vil nå si at i disse krigstider, er det foretrukket ovenfor eksplosiver:)

Skrevet

Noe av poenget med dette er vel hvis noen smartinger finner ut at de skal bombe Norge, og da er det vel litt kjipt om det ikke uler noen steder? Husker det ble mye oppstyr forrige gang flyalarmen gikk, fordi noen ikke hørte den osv..

Skrevet

Jeg var på vei hjem fra skolen i dag rundt 12:00 tiden..

Akkurat i det jeg gikk forbi en ned lakt millitær base lingnene ting, slo klokken 12 og alarmen hyylte, gjorde et lite hopp av skrek og gikk videre :p Lo i etter tid..

Skrevet
Fy faen så høy den alarmen skal være, gikk jo ikke ann å snakke med hverandre.

Så klart. Husk det er ikke alle som er like nærme den som det du er. Og den skal høres av de også. ;)

Skrevet

På Orkanger er alarmen på taket til ungdomsskolen og gjett hvem som er nærmeste nabo til dem!

Men er det ikke sånn at det skal komme en slutt på faren alarm også? Den har ikke kommet her enda.

Skrevet
Men er det ikke sånn at det skal komme en slutt på faren alarm også? Den har ikke kommet her enda.

Jo, her var det først slik av og på alarm og senere kom en jevn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...