Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Her kan det da stilles spørsmål eller svares på spørsmål om AoC. Å helst ved å holde disse enkle reglene. Denne lagde jeg for å slippe å se tyve nye poster om det samme vær dag. Jeg kan gjerne linke til noen av de større og viktigere spørsmålene og svarene i tråden for å letter kunne manuøvre seg igjenom tråden. Regler Ingen unødvendig Spam/Pjatt. Vær post inneholder Spørsmål eller Svar. Ikke reklamer eller smug reklamer for din egen tråd. Følg alle andre forum regler på Diskusjon.no Endret 9. juni 2008 av Vaenas
aKopperud Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hei, noen som veit om en praktisk Mod å bruke til AOC, har sett flere. Men hva bruker dere?
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Praktisk mod? Spørs da til hva du trenger en til.
123321123321 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hei, noen som veit om en praktisk Mod å bruke til AOC, har sett flere. Men hva bruker dere? Hvis du mener en "mod" som skifter på UIen er MirageUI å anbefale
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Kan hende han mener andre ting sånn som Addons eller noe lignende.
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hei, noen som veit om en praktisk Mod å bruke til AOC, har sett flere. Men hva bruker dere? Hvis du mener en "mod" som skifter på UIen er MirageUI å anbefale Anngående UI mods, så skulle jeg likt en UI hvor du fikk 2 barer nederst som hang sammen med 2 andre til høyere i en slags glass effekt, men dette skjønte dere vel ikke noe av ettersom jeg forklarte det veldig dårlig. Edit: Oops dobbel post... Endret 9. juni 2008 av Vaenas
ByS0 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hei, noen som veit om en praktisk Mod å bruke til AOC, har sett flere. Men hva bruker dere? Hvis du mener en "mod" som skifter på UIen er MirageUI å anbefale En spørsmål har Mirage UI'en de fem retningene man får i lvl 40?
bandreas Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Småprat om/rundt Age of Conan. Finfin tråd for slike ting skal jeg være helt ærlig
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Ja sa det i en annen tråd her, hadde jo ikke trengt å starte denne tråden, forsvinner vel ned i systemet ettrhvert så er ikke en så stor deal...
LarsP Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan er det med servere og forskjellen mellom PvE og PvP? Står man fritt i å hoppe mellom PvE og PvP og forskjellige servere, eller er man bundet så snart man har skapt en karaktèr?
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Hvordan er det med servere og forskjellen mellom PvE og PvP? Står man fritt i å hoppe mellom PvE og PvP og forskjellige servere, eller er man bundet så snart man har skapt en karaktèr? Akkurat nå så er du bundet til serveren, med den karakteren. De har i allefall ikke åpnet muligheten for å migrere til andre servere enda. Men du står fritt i å lage så mange karakterer du vil (Optill tolv?), på andre servere.
LarsP Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hva anbefaler dere for en som ikke har spilt MMORPG siden nittitallet? Bør jeg holde meg til PvE i starten? Det er forøvrig på tide at butikkene her i Trondheim får inn spillet. Jeg er lei av å vente. =)
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Hva anbefaler dere for en som ikke har spilt MMORPG siden nittitallet? Bør jeg holde meg til PvE i starten? Det er forøvrig på tide at butikkene her i Trondheim får inn spillet. Jeg er lei av å vente. =) Liker du å kunne denge løs på hvem som helst, også bli dengt løs på tilbake når som helst ta PvP, Hvis ikke så går du helt klart for PvE.
Uncle Scrooge Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hei, noen som veit om en praktisk Mod å bruke til AOC, har sett flere. Men hva bruker dere? Hvis du mener en "mod" som skifter på UIen er MirageUI å anbefale En spørsmål har Mirage UI'en de fem retningene man får i lvl 40? Er uansett bare å trekke de fra ability lista og binde de til 1, 2, 3, q og e (eller noe annet hvis du vil).
Rest1peace Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hvis jeg vil ha en sånn Ul som det var nevnt tidligere i posten, hvor legger jeg det? er det sånn at det må inn i en addon mappe som i wow eller bare til å installere? Endret 10. juni 2008 av Rest1peace
Vaenas Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Hvis ikke jeg tar helt feil nå så legger du det vel i en mappe, hvilken husker jeg ikke, men det er sikkert noen her som vet det.
dymoletratag Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Blir ikke dette ganske likt Småprat om/rundt Age of Conan-tråden?
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hva anbefaler dere for en som ikke har spilt MMORPG siden nittitallet? Bør jeg holde meg til PvE i starten? Det er forøvrig på tide at butikkene her i Trondheim får inn spillet. Jeg er lei av å vente. =) Jeg mener hvert fall PvP. AoC er mitt første MMORPG på mange år, og det går ganske bra på PvP server. Synes det er morsomme også, da det er litt mer spenning.
aKopperud Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 tja, tenkte ved spørsmålet mest på andre GUI, elelr hvordan det forkortes:) Har sett mange forskjellige på andre forumer, men tror jeg venter til det kommer en midt i blinken. Vil gjerne ha en som har abilitys, og comboer, og i tillegg ha de mest brukte itemsene synlig og klare, i steden for de 5 orginale plassene:) Ang. Server så har jeg også et spørsmål. Jeg spiller på "twilight" det er en "kulturell-pvp" server. Noen som har info ang hva det vil si?
Kasp Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 (endret) Kulturell PvP-server vil si at det kun er player-versus-player med folk fra andre factions enn deg selv. Er du stygian så kan du dermed ikke denge løs på andre stygians, men heller cimmerians og aquilonians. Endret 10. juni 2008 av Kasp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå