Sevenord Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Noen som har vært borti dette? Det jeg har merket meg er at dersom tven viser ett hvitt bilde (eller ivertfall at hvitt er dominerende) er den helt stille. Jeg har prøvd med alt av innstillinger (fra kontrast, lysstyrke til diverse fancy teknikker som skal bedre bilde), ingenting har innvirkning. Det er en lcd-tv. Den er såpass høy at den er irriterende om man ser på tv uten mye lyd.
simmyt Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Den er såpass høy at den er irriterende om man ser på tv uten mye lyd. ja det er ikke et uvanlig problem. hadde det selv på en sony crt for over ti år siden, og fikk ny. det skal ikke være slik på en lcd. lyden kan feks skyldes vibrasjon i transformatoren. men vær sikker på at du klarer å reprodusere det også i et "ikke helt stille rom" før du klager.
InsertNumLock Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 har slitt med det samme. Det som ofte hjelper er å stille opp sortnivået.
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Edit : jeg ser nå du har en lcd . ikke crt som jeg hadde problem med Endret 5. juni 2008 av Sir_Tonnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå