Gå til innhold

Den store hat-tråden om iPhone


Anbefalte innlegg

.

Men du sier at du ikke skjønner hvorfor Apple i det hele tatt er med på mobilmarkedet når de stadig stjeler markedsandel fra andre produsenter? Er det ikke en veldig dristig uttalelse da?

 

En dristig uttalelse ville vært å si at iphonesalget går strykende, og at apple er i ferd med å erobre det europeiske markedet.

 

Btw, for ordens skyld, en solgt iphone = en stjålet markedsandel. Det har ingenting med volum å gjøre.

 

Og hvem prater om ipod? Dette er en tråd om mobiltelefoner.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, Apple har lansert to like telefoner på to år. Hvorfor ser jeg ikke hundre emner om hvor mye vi hater SonyEricsson da?

 

Plenty av dem og. Bare les kommentarfeltet under alle sniktittene/anmeldelsene av SE telefoner.

 

(forøvrig virker det som om forumbrukere er rare dyr som heller vil ha en ødelagt nokia/htc enn noe de kan bruke til å ringe med) :D

Lenke til kommentar
Lilac1:

 

"church of jobs", "Macfags"...

 

Forventer du å bli tatt seriøst?

 

Store ord fra et medlem med den avataren.

 

 

Hva er galt med avataren? Dette er et mobilforum og jeg har iPhone.

 

Er din avatar selveste referansen hva avatarer angår da?

 

Du svarte forresten ikke på spørsmålet?

Lenke til kommentar
Blir det av linken Lilac1.. Vil gjerne se.

 

Her

Btw, amobil la ingen vekt på mangel på mms/flashstøtte under anmeldelsen heller. Det var mildt sagt et par stykker som reagerte på det.

 

 

 

Jada.. Du er som alle andre, ja! Sier veldig mye, men klarer faen ikke å backe opp settningen/linken til kilden.. Visste ikke at det fantes på denne siden, trodde det var bare på *whatever*fanboy side.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Grunnen for at jeg nevnte iPod er at mange kritisere Apple generelt, og ikke bare iPhone i denne tråden. Og de syter over hvor dårlig iPodene er, når de virkelig er #1 på mp3-markedet. Og jeg ser ingen emner om hvor mye folk hater SE, men jeg vet folk har begynt å bli lut lei av det merket.

 

Ipodene er fine de, og om de klarer holde lyden på ipHONE 3g nivå på de kommende modellene, klager jeg ikke over dem.

 

Jeg vet, samme skjerm, aldri noe nytt, blablablabla. Vil heller ha en nokia med en haug halvimplementerte løsninger som ikke fungerer overhodet, men som kan kalkulere pi ned til 363 desimaler.

 

Jada.. Du er som alle andre! Sier veldig mye, men klarer faen ikke å backe opp settningen/linken til kilden

 

Du har aldri kommet med en post sammenhengende nok til at den lar seg tolke.

 

Hva er galt med avataren? Dette er et mobilforum og jeg har iPhone.

 

Er din avatar selveste referansen hva avatarer angår da?

 

Du svarte forresten ikke på spørsmålet?

 

1. Merketilknytning er en ting, epleavatar er å ta den et stykke for langt.

 

2. Ja

 

3. Se over

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Og de syter over hvor dårlig iPodene er, når de virkelig er #1 på mp3-markedet.
Det er en kjent sak at iPod generelt ikke betyr bra, men design og lettvint (installer iTunes, sync - ingen valg, ingen muligheter, ingen problemer). Feks er iPod Nano kjent for å gi svært dårlig lyd (i hvert fall de første generasjoene), og Apple er noen svin når det kommer til garanti, DRM-låst musikk, overprising og batteribyttet. Men som du sier handler denne tråden om plagsomme Jesus-statusen til iPhone og medias eple-mas, og ikke iPods mangler.

 

Derfor vil jeg råde folk til heller å ta en titt på alternativene hos det glimrende nettstedet Anything But iPod. :thumbup:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Ok, Apple har lansert to like telefoner på to år. Hvorfor ser jeg ikke hundre emner om hvor mye vi hater SonyEricsson da?

 

Populærkulturen er underlig sånn.

 

Greit at Apple er populær mote og sånt...men det er kanskje vel så populært og hate Apple.

 

Dette er et fenomen som virker begge veier og det er nok mange som skal ha iPhone bare fordi de har hørt at det er liksom "siste skrik". Så snart dette er argumentet for kjøp av telefonen, faller alle andre argumenter bort. Det samme skjer der folk er negative til det som er kult hos andre for tiden. Kanskje de ikke har det samme prodktet sjøl, og føler seg utenfor når alle nettsteder hyper opp dette produktet.

Da kan det fort bli poplært og være motstander av dette produltet, mest av prinsipp.

 

Det er noe som kalles "popular belief", og det er mye det vi ser der folk er negative til ting de stort sett ikke har greier på.

 

Nå sier jeg ikke at dette er tilfelle blant alle her, og det er selvfølgelig flere grunner (mangler) som gjør at denne telefonen ikke passer til alle. Men man kan lese tendenser blant det som skrives.

Lenke til kommentar
Ok, Apple har lansert to like telefoner på to år. Hvorfor ser jeg ikke hundre emner om hvor mye vi hater SonyEricsson da?

 

Populærkulturen er underlig sånn.

 

Greit at Apple er populær mote og sånt...men det er kanskje vel så populært og hate Apple.

 

Dette er et fenomen som virker begge veier og det er nok mange som skal ha iPhone bare fordi de har hørt at det er liksom "siste skrik". Så snart dette er argumentet for kjøp av telefonen, faller alle andre argumenter bort. Det samme skjer der folk er negative til det som er kult hos andre for tiden. Kanskje de ikke har det samme prodktet sjøl, og føler seg utenfor når alle nettsteder hyper opp dette produktet.

Da kan det fort bli poplært og være motstander av dette produltet, mest av prinsipp.

 

Det er noe som kalles "popular belief", og det er mye det vi ser der folk er negative til ting de stort sett ikke har greier på.

 

Nå sier jeg ikke at dette er tilfelle blant alle her, og det er selvfølgelig flere grunner (mangler) som gjør at denne telefonen ikke passer til alle. Men man kan lese tendenser blant det som skrives.

Det som er artig er at de som er imot Apple og alle de parodivideoene osv bidrar til denne hypen. Apple-haterne som hater at Apple får så mye oppmerksomhet bidrar i det selv. Ironisk nok...

Lenke til kommentar
Jada.. Du er som alle andre! Sier veldig mye, men klarer faen ikke å backe opp settningen/linken til kilden

 

Du har aldri kommet med en post sammenhengende nok til at den lar seg tolke.

 

Hva har det med meg å gjøre & hva jeg poster? Jeg spørte deg om ei LINK hvor du påstår at Amobil skrev en artikkel om at iPhone ikke har mms. noe som du ikke kunne "støtte" eller komme med ei kilde. Men heller kom med "Rick roll videon" ;P

Lenke til kommentar
Jada.. Du er som alle andre! Sier veldig mye, men klarer faen ikke å backe opp settningen/linken til kilden

 

Du har aldri kommet med en post sammenhengende nok til at den lar seg tolke.

 

Hva har det med meg å gjøre & hva jeg poster? Jeg spørte deg om ei LINK hvor du påstår at Amobil skrev en artikkel om at iPhone ikke har mms. noe som du ikke kunne "støtte" eller komme med ei kilde. Men heller kom med "Rick roll videon" ;P

 

http://www.amobil.no/artikler/apple_iphone...3706/konklusjon

 

Her, vanskelig kan det ver å skrive www.amobil.no og skrive iphone i søkefeltet... er vel ikke nok touch påsiden for at du skal kunne bruk den? :D

Lenke til kommentar
"church of jobs", "Macfags"...

 

Forventer du å bli tatt seriøst?

 

 

han har et godt poeng, noen er manisk besatt av det halvspiste eplet... fanboys finner du over alt, som bilmenneske trodde jeg lenge at dette var et fenomen mest begrenset til bilverden, men når det kommer til elektriske duppedingser så er det ingen grenser. Du finner de over alt, men skulle jeg laget en "villmarksdokumentar" så ville jeg tatt med kameraet og filmet noen apple-entusiaster. Eneste systemet som kanskje kan være større må være linux, men jeg regner med at der er fanboysene for opptatt med å skrive koder til å drive aktiv fanboyisme! Apple har den største aktive fanboy-gruppen, og det er lite å gjøre med.

 

EDIT: Hentet fra clue, fag kan blandt annet bety slave...

Endret av KaareKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...