Gå til innhold

Noen ting jeg må vite om mac mini :P


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer og kjøpe meg mac mini, men det er noen ting jeg lurte på:

1. Er det bare den lille boksen eller følger det med kjærm skjerm, tastatur og mus?

2. Hvor får jeg kjøpt den :p

3. Er den lett å gå på internett med?

4. Støtter den java, flash, macromedia og sånne ting på internett?

 

Håper på gode svar :)

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ja er bare den lille boksen som følger med, skjerm, mus og tastatur er ekstrautstyr.

2. Apple selv (er du student får du studentrabatt)

3. Det er akkurat som en hvilken som helst maskin og gå på nettet med. Er apple sitt operativsystem og dette er likt på alle macer. Standard internetbrowser er Safari, som også finnes i en versjon for windows, ellers så kan du legge inn firefox om dette er ønskelig.

4. Støtter Java, Flash og macromedia. så skal ikke være no problemer.

 

Kjøpte selv en mac mini førstegang eg kjøpte meg mac, og har ikke angret på kjøpet, nå har jeg en Powermac en powerbook i tillegg, men skal snart skaffe meg en ny maskin da disse begynner og ta på åra, poenget mitt er at om du liker systemet så kommer du ikke til og angre på kjøpet;-)

Lenke til kommentar

Enig med Fredrik Hildrum om at mac mini er svært utdatert, og at om eg skulle kjøpe den ville eg i det minste vente til etter WWCD, 9-13 Juni.

 

Ellers så følger det ikke med mus tastatur som Garanti sier. bare se overskriften på denne siden http://www.apple.com/no/macmini/accessories.html

"Ta med egen skjerm, tastatur og mus."

Er selvfølgelig mulig og få med dette trådet eller trådløst om en betaler ekstra for dette.

Endret av St. Anders
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...