Gå til innhold

AoC: Flau over å være norsk på Wildsoul

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke bare er det kjedelig for alle som ikke kan Norsk, men det får faktisk konsekvenser på hvordan andre land ser på oss. D

OH NOES! :ohmy:

Veit, til slutt ender det med verdenskrig.

Begynner i det små og så til slutt går alt rett te hælvete!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som jeg har sett som et problem i OOC chatten er en russer med manofwar som driver å prøve rekrutere andre russere. Ikke nok med det alt står på russisk -.-

Skrevet

Det aller, aller verste jeg har sett er noen nordmenn som sier at "spillet er norsk, dermed bestemmer vi over OOC!"

Jeg har begynt å legge til alle drittungene i friends for å drepe så mange som mulig så ofte som mulig - gjerne etterfulgt av norsk/leetspeak whining i OOC.

Skrevet
RP-servere er tingen ;)

Det er da like mye prat i OOC der! Du vet da hva OOC står for?

Har ikke sett noe annet en engelsk i OOC på RP-pvp, mulig jeg har vært heldig men

Skrevet

Ok- IKKE ALLE SOM HAR GAMET og VET at de må snakke engelsk på chat. Jeg og tjommi - ferske i gamet blabret i vei på norsk før vi ble litt flamet og skjønte tegningen.

Men folk må jo faen meg få sjans til å vite det uten at de skal bli betegnet som stokk dum i hovve?

Nå snakkes det engelsk og beklager til de som evt. følte seg støtt på Ymir forleden. Skal ALDRI gjenta seg :)

Skrevet
Jeg legger skylden på de helsikens uduglige politikerne , ungene kan jo ikke engang skrive norsk , hvordan forvente at de skal brilljere på engelsk :D

ROFL!

Helt enig i den :p

Men men, skal si meg enig, vi burde kanskje bli bedre til å informere de nye til denne typen spill at de må snakke engelsk i chatten. Det er for å være slem, men fordi at andre folk skal kunne forstå dette. Norsk kan dere snakke sammen i gruppe eller guils eller tells, men OOC er engelsk :)

Skrevet (endret)

vel,

I alle år har vi whinet på fjortisser i MMO spill.

Og nå viser det seg selv med 18+, at det ikke hjelper i OOC og annet frelse fra kvisepolitikken.

Kanskje ramaskriket vårt etter hyggelig og politisk korrekt OOC, ikke skyldes de små i første omgang? Kan det være mulig at det rett å slett er mangel på disiplin i Norge?

Er ironisk at så mange blir flamet i feks wow, når de kanskje F***'ma er langt over 16år ;)?

Er noe å tenke på...

Endret av Zelkin
Skrevet
Ok- IKKE ALLE SOM HAR GAMET og VET at de må snakke engelsk på chat. Jeg og tjommi - ferske i gamet blabret i vei på norsk før vi ble litt flamet og skjønte tegningen.

Men folk må jo faen meg få sjans til å vite det uten at de skal bli betegnet som stokk dum i hovve?

Nå snakkes det engelsk og beklager til de som evt. følte seg støtt på Ymir forleden. Skal ALDRI gjenta seg :)

Ja da er du stokk dum.

Les reglemanget i AoC før du spiller hvis du er i tvil om noe.

Skrevet
vel,

Og nå viser det seg selv med 18+, at det ikke hjelper i OOC og annet frelse fra kvisepolitikken.

fordi fjortissa får foreldre til å betale, eller kjøper gamercard? 18+ grense hjelper ikke en skit.

Skrevet (endret)

Bare gå på youtube så kan du se det med engang, eller nettby og deretter søke på Age of conan.. Så vil du se folk fra helt ned til 11årsalderen.

Endret av laffe
Skrevet (endret)

Hvorfor kommer ingen selskap med et tilbud om 18+ servere hvor man må sende inn ID for å registrere seg som må stemme med kontoen og betalingen.

Da kan jo de under 18 bruke pappas leg men tviler på at foreldrene vil scanne ID og sende på nett og samtidig låne ut visaen

Hadde gjerne spillt på sånne servere selv om det kostet 2 ganger mer.

Alle som er under 18 her inne mener selfølgelig at de er modene og aldri oppfører seg som under 18 i mmo men det gjelder ikke alle.

Om man ser camping på pvp server, nasjonalt språk å chatten , caps spam osv så vil jeg ikke si det er 50/50 over og under 18. Meget stor sansynlighet for at de fleste er under 18.

Endret av War
Skrevet

Jo, det er åpenbart at man ikke skal snakke norsk i et MMORPG. Og jeg kan love deg at ikke alle som snakker norsk gjør det fordi de aldri har spilt noe MMORPG før.

Er dumt med folk som snakker norsk i OOC, men selv ser jeg ikke så mange (Wildsoul).

Skrevet
Alle som er under 18 her inne mener selfølgelig at de er modene og aldri oppfører seg som under 18 i mmo men det gjelder ikke alle.

Om man ser camping på pvp server, nasjonalt språk å chatten , caps spam osv så vil jeg ikke si det er 50/50 over og under 18. Meget stor sansynlighet for at de fleste er under 18.

Generelt sett så er generalisering alltid feil. Og 75% av all statistikk er finni på i farta ;)

Anyway, jeg har aldri påstått jeg prøver være moden i spill. Hele poenget med spillet er å kunne leike akkurat hva man vil. Unger prøver være eldre enn de er og oss som begynner å bli grå prøver å være unger. Jeg står ved at misbruken av public chat kommer fra dårlig nett kultur og ikke alder.

Skrevet

Uff ja. Norsk i OOC er forferdelig. Når natten senket seg igår så dukket det bare opp mer og mer norsk spam i OOC. Prøvde jo å kjefte på de for å få saken bort, men det blir jo bare verre. I tillegg heiv svenskene og danskene seg inn for å "erobre" OOC. Da er det kun en ting som gjelder og det er unsubscribe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...