Gå til innhold

Hey jeg leter etter et godt rpg spill å spille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
grunnen til at jeg ikke nevnte neverwinter nights 2 og icewind dale er at jeg rett og slett ikke likte dem.

neverwinter nights 2 har "ok" grafikk, ikke på linje med oblivion, men det er et av de nyere rpg.

greia med de spilla er at de (mye mulig jeg tar feil her) bygger på dungeons and dragons regler, noe som kan være ganske komplisert å sette seg inn i.

aldri prøvd, men du kan jo gi dungeon siege 2 et forsøk, tror det skal være brukbart

Stemmer at de bygger på DnD ruleset jah. Kan være vanskelig å sette seg inn i, man må ha tolmodighet til å lære seg hva som er bra, man får kontroll over en gruppe (er jo D&D rulesett :p) og det gir en mye dypere historie enn de fleste av dagens rpg spill.

Selv synes jeg dungeon siege var MEGET reppeterende og kjedelig hack and slash....

Skrevet
Kotor 1 og 2 offline og ja Diablo 1, det eier!.

Dakfall online, har ikke kommet ut enda da :p

spilt begge Kotor og har runda diablo 2 og 1 :p

Skrevet

Kom an jeg er ikke helt ferdig med svar, takker for alle svar men er jo bare 2 spill som jeg ikke har prøvd uheldigvis, men NWN 2 sorry er litt for dumt med dei reglene

jeg tenker på å skaffe meg Two Worlds og håper på et nytt Elder Scrolls eller lignende

vis dere vet om noen andre spill bare si ifra

Skrevet

Ikke la deg avskrekke av spill med Dungeons and Dragons reglene, de aller fleste er såpass tilpasset og forenklet at det ikke er vanskeligere å sette seg inn i enn reglene i andre rollespill. Eneste unntaket er Temple of Elemental Evil som har en veldig gjennomført bruk av pen and paper reglene. Det spillet oppfyller nok ikke kravene til grafikk heller så det er vel uaktuellt.

Morrowind er for øvrig absolutt å anbefale, hvis du takler den "dårlige" grafikken. Det slår Oblivion på stort sett alle punkter.

Skrevet

Du burde vel nesten ha bestemt deg om du vurderte Lost Odyssey, og leste Gamer.no sin omtale.. :p en finfin 10'er der.. ;) Jeg elsker det selv, men det er turbasert rpg, altså ikke action preget overhodet.. Må sette pris på en god dialog der.. Og, nå fikk jeg lyst til å spille det! Ikke helt ferdig enda.. :)

Skrevet
Du burde vel nesten ha bestemt deg om du vurderte Lost Odyssey, og leste Gamer.no sin omtale.. :p en finfin 10'er der.. ;) Jeg elsker det selv, men det er turbasert rpg, altså ikke action preget overhodet.. Må sette pris på en god dialog der.. Og, nå fikk jeg lyst til å spille det! Ikke helt ferdig enda.. :)

sorry jeg klarer ikke asian spel sorry for dere andre som liker det men jeg hater det så nei takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...