Gå til innhold

Noen som husker jim knapp?


Anbefalte innlegg

Hei

Noen som husker jim knapp og lukas lokomotivfører som gikk på foxkids (nå jetix) i 2000/2001?

Legger med et bilde for og friske opp minnet:

post-109453-1211741280.jpg

 

Husker jeg likte den serien veldig godt, og etter at lillesøstra mi har sett litt av det hos en vennien fikk hun min lyst til og se mer. Men sidne det ikke lengre sendes på tv lurer jeg på om det er et sted på nettet man kan laste det ned (lovlig) eller se det (lovlig) fant bare en reklame på youtube.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg kjenner ikke til serien, men jeg husker bokene ganske godt fra da jeg var barn. Jeg husker ikke mye av handlingen men jeg likte den veldig godt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Ble det laget tegnefilm av det? Skandale! Hentet tidligere i år bøkene opp fra barndomshjemmet og leste dem om igjen. Jim Knapp rocker, og mye av det som gjorde bøkene er at verdenen de foregår i er så overdrevet og rar at man plasserer den i et slags dystert, psykedelisk umuligland som er diffust og skummelt og i hvert fall ikke lar seg overføre til bevegelige bilder. Jim knapp ser ikke sånn ut! Lokomotivet skal være beksvart! Lukas er en gammel gubbe, ikke noen Karlsson på taket-wannabe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke meningen å kapre tråden..

Men for oss litt "større barn" husker noen denne Norsk/Japanske tegneserien?

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...