DaXoN Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Install full game ([Disk1] Warcraft III -Reign Of Chaos.iso + [Disk2] Warcraft III - The Frozen Throne.iso). dette står det da i read me og jeg er litt blank ^^ prøver og kjøre filen men den ligger som ISO og det har jeg ikke program til :X help wantet
DaXoN Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Ulovlig nedlasting eller...? tja nei ^^ og var det det jeg spurte etter mister? hmmm tviler
Nerf Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Vel, etter antallet innlegg totalt å dømme skulle man tro du visste at det står i retningslinjene at det ikke er lov her inne å diskutere piratkopiering. 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt.
DaXoN Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Vel, etter antallet innlegg totalt å dømme skulle man tro du visste at det står i retningslinjene at det ikke er lov her inne å diskutere piratkopiering. 7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt. Tja spør ikke om kopiering spør om hvordan man kjører filen men greit nok
Zeph Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg