Gå til innhold

Bestilt Oblivion på Gamezone! Har jeg blitt svindlet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå er jeg gangske irritert på Gamezone, betalte for at spill med betalingsmåte visakort, pengene gikk igjennom og det står i tilegg på kontoutskriften. Alikevel nå får jeg advarselsfaktura av dem på 600 kroner. Sendte mail for 4-5 dager siden, alikevel ikke fått tilsendt et svar tilbake. Anbefaler alle å styre unna, så lenge du ikke finner spillet hos noen andre.

Fy faen. Akkurat det samme har skjedd meg. Fikk en betalingspurring på noe jeg kjøpte på Gamezone i slutten av oktober i fjor. Jeg sjekket med nettbanken min og joda, den var betalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fy faen. Akkurat det samme har skjedd meg. Fikk en betalingspurring på noe jeg kjøpte på Gamezone i slutten av oktober i fjor. Jeg sjekket med nettbanken min og joda, den var betalt.

Vi har hatt problemer med økonomisystemet som har gjort at det ble sendt ut noen purringer ekstra, som ikke skulle ut. Purringene kan dere bare hive, og sende meg en PM eller eventuelt en epost på kundeservice @ gamezone.no, så blir det ordnet opp i :)

:)

• 3 uker senere...
Skrevet
Aiaiai, enda et offer inn i den eviglange rekken av offer for Gamezones ondskapsfulle metoder. Du kommer nok ikke til å se noe av verken Oblivion eller pengene dine, skal du se.

Menmen, nå har du lært ei lekse -- ikke vær så lettlurt!

Jeg har bestilt flere spill fra gamezone og det går som planlagt :D

Skrevet

Hei! jeg har bestilt Hitman Blood money for 3 dager siden og dem hadde det ikke på lager ennå det sto ubekreftet.Å 2 dager etterpå så finner jeg ikke orderen min på ordrehistorikk jeg har vært der før å så at det sto der,men to dager etter så var den ikke der og jeg søkte på hitman blood money(der man finner spill og det er ikke på ordrehistorikk jeg søkte på) å der sto det ikke hitman blood money på xbox (vanlig) det jeg hadde bestilt på!så jeg lurer på om det har skjedd før med dere og om det er vanlig.Jeg har gledet meg som bare f til spillet så jeg er litt redd for at det ikke skal komme.PS! jeg har sjekket e-postene mine å der sto det ingen ting om det.Vil ha svar så fort som mulig plis

• 2 uker senere...
Skrevet
Hei!

Jeg bestilte The elder scrolls IV: Oblivion den 11. april i år. Det stod at det var leveringstid på 1-2 uker, og jeg har enda ikke fått spillet!! Jeg har allerede betalt spillet!

Jeg sendte en epost til Gamezone den 5. mai og lurte på hvorfor det tok så lang tid. Dette svarte de 2 dager etter på: "Leverandøren vår er tom for Oblivion. Erfaringsmessig kommer det på lager innen 1-2 uker til."

Akkurat 2 uker etterpå (Altså den 21. mai) sendte jeg en ny epost:

"Hei igjen!

Nå har det gått 2 uker til, og det har fortsatt ikke kommet noe spill! Jeg er ikke veldig fornøyd med dette, og tror ikke at jeg kommer til å handle på gamezone mer. Når det står leveringstid 1-2 uker, så burde det komme etter 1-2 uker, og ikke etter 1-2 måneder!!

Når får jeg spillet mitt? Ser at det ENDA står "Bestillingsvare, 1-2 ukers leveringstid."

Det var for 3 dager siden, og jeg har enda ikke fått svar, eller noen tegn til noe spill! :thumbdown:

Det står fortsatt 1-2 ukers leveringstid på spillet!! Link: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=24666

Noen som har hatt det samme problemet?

Dere synes kanskje at jeg maser mye på dem, men jeg har gledet meg til dette spillet veldig lenge!

Takker for svar :)

Edit: Emnetittel og litt innhold ;)

Jeg(Mamma) har og bestilt masse varer fra Gamezone.no, o har aldri følt meg svindlet.... Har bestilt rund 15 spill eller noe sånt..:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ok meg igjen.Gamezone er egentlig ikke dårlig plass å handle spill.Siden du ikke fikk obilvon eller ka det hete så sto det nok ubekreftet å ingen levrandører klarte å skaffe det.Jeg har i dag bestilt Fifa street 3 på xbox 360 og det tok noen timer etter før det ble sendt.HELT UTROLIG KJAPT :dribble: .Så etter jeg fikk problemer med Hitman Blood money var det fordi de kunne ikke skaffe fra levrandører.Så da er det bare å skaffe det en annen plass ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal det ta 1-2 ukers leveringstid før du får det? Selv om de hadde det på lageret, når du kjøpte det.

Kjøpte Gothic III den 23.03.2009 og er nå 28. Ennå ikke noe tegn til spillet i postkassa eller henteseddel. Etter en koselig support fra Alexander Folstad, (i følge han) så skulle spillet vært i postkassa i går.

Syns det er litt drøyt.

• 2 uker senere...
Skrevet
Nå er jeg gangske irritert på Gamezone, betalte for at spill med betalingsmåte visakort, pengene gikk igjennom og det står i tilegg på kontoutskriften. Alikevel nå får jeg advarselsfaktura av dem på 600 kroner. Sendte mail for 4-5 dager siden, alikevel ikke fått tilsendt et svar tilbake. Anbefaler alle å styre unna, så lenge du ikke finner spillet hos noen andre.

samme her, fikk innkassovarsel her om dagen for noe jeg fikk i november som jeg betalte med visakortet, sendt 3 mailer og ikke et svar.

.

Skrevet

Har aldri hatt problemer med Gamezone. Men de burde fått seg et nytt design på siden. Virker fortsatt alt for amatørmessig ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...