Jo Are Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Hei Fikk klager fra en på skolen i dag om at jeg burde fikse på ratsen min i cs 1.6, men hvordan gjør jeg dette? Kan noen hjelpe meg? Hva skal ratsen være på? Kan noen også være så snill og si meg hvordan jeg lager en god server? Er ikke så god med konsollen i cs. Takker for hjelp
neadii Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Som oftest er det dumme kids som ikke vet bedre som maser om at du har dårlige rates! Men de som er mest brukt er: cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 rate 25000
Jo Are Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Som oftest er det dumme kids som ikke vet bedre som maser om at du har dårlige rates! Men de som er mest brukt er: cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 rate 25000 Tusen takk Må jeg fikse dette for hver gang eller bare den første?
neadii Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Kun en gang, men på noen servere er det slik at rate'sene stiller seg automatisk pga forskjellige plugins på serveren. Derfor bør du sjekke om de er riktig jevnlig.
Jo Are Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Kun en gang, men på noen servere er det slik at rate'sene stiller seg automatisk pga forskjellige plugins på serveren. Derfor bør du sjekke om de er riktig jevnlig. Ok, takker for hjelpen
vargaz Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Du kan jo eventuelt lage et script som gjør dette for deg. Så linker du til det scriptet i autoexec.cfg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå