Gå til innhold

Trenger hjelp med Assassin's Creed PC!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har et stort problem når jeg spiller Assassin's Creed på min datamaskin.

Alt fungerer helt utmerket bortsett fra det store kartet.

Når man f.eks skal fra Jerusalem til Damascus, da kan jeg ikke se hvor jeg går.

Det er som å gå gjennom et hav av vegger.

Jeg får opp flere feilmeldinger men alle feilmeldingene inneholder "/Temp/"

et eller annet.

Noe som kan være så snill å hjelpe meg?

Jeg har prøvd å installere spillet på nytt jeg har til og med vært å byttet spillet. Men den samme feilen skjer.

Noe som har peiling?

Mvh Iselin

Endret av Xnav
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du prøve å forklare dette litt bedre? Altså, du kan ikke se noe som helst (svart skjerm?), men du klarer likevel å forflytte deg dit du skal ved hjelp av litt kreativ stifinning og bruk av kartet, eller? Krasjer spillet, eller får du feilmeldingene uten at det krasjer?

Skrevet

Kan du prøve å forklare dette litt bedre? Altså, du kan ikke se noe som helst (svart skjerm?), men du klarer likevel å forflytte deg dit du skal ved hjelp av litt kreativ stifinning og bruk av kartet, eller? Krasjer spillet, eller får du feilmeldingene uten at det krasjer?

Nei, skjermen er ikke svart. Om jeg flytter kameraet sidelengs slik at jeg ser hesten jeg rir fra siden da ser jeg steiner, trær og soldater. Men bakken er borte så jeg går omtrent i løse luften. Også går jeg gjennom vegger. Alltså det som skulle vært bakken er vegger som jeg går gjennom. Og ja, jeg må se på kartet for hvert andre skritt jeg går for å komme meg til en ny by. Og det tar jo evig lang tid. Spillet krasjer ikke alt fungerer helt fint, men akkurat det store kartet virker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...