Gå til innhold

Hvor ble min AOC:CE av ?


Anbefalte innlegg

for noen uker siden fåhånds bestilte faren min age of conan for meg på free record shop.

i dag den 23 gikk jeg i stavanger by for og hente den der (for det var i stavanger far min hadde bestilt det )

Men når jeg skulle hente den var free record shop nedlagt fordi en eller annet firma hadde kjøpt opp firmaet og skal bytte om.

så slik jeg så holdt de på og rydde ut fra lokale og male inni, har noen spørsmål angående det:

 

kommer jeg i det helle tat til og få AOC:CE(age of conan: collecters edition) ??

har noen av derre andre det probleme ?

og vis det går ant og få tak i det hvordan `?

plus når far min fohånds bestilte age of conan fikk han ikke med pre order koden. tror du at jeg kommer til å få en kode vis jeg får det?

 

håper noen kan svare på akurat disse spørsmålene og vet hva som sjer med de som fårhånds bestilte age of conan

takker på fårhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipe saker..

 

I Stavanger som du bor i fant jeg følgende butikker til kjeden.

 

Kirkegata 14 4006 STAVANGER +47 51 89 40 50

Storsenter 4006 STAVANGER +47 51 91 60 08

 

Se om du får tak i noen der å spør dem.

 

Butikken i Oslo skal være åpen fortstatt og du kan få tak i dem på: Karl Johans gate 6b 154 OSLO +47 22 41 48 80

Skulle ingen av disse kunne gi noen svar(men det gjør det nok, ivertfall i Oslo)

 

Så kan du kontakte selve hovedkontoret i Nederland, You can call during office hours from 09:00 to 17:30 CET to: +31 10-2844777

 

Dem har nok oversikt over det meste!

 

Lykke til!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Kjipe saker..

 

I stavanger som du bor i fant jeg følgende butikker til kjeden.

 

Kirkegata 14 4006 STAVANGER +47 51 89 40 50

Storsenter 4006 STAVANGER +47 51 91 60 08

 

Se om du får tak i noen der å spør dem.

 

Butikken i Oslo skal være åpen fortstatt og du kan få tak i dem på:Karl Johans gate 6b 154 OSLO +47 22 41 48 80

 

Skulle ingen av disse kunne gi noen svar(men det gjør det nok, ivertfall i Oslo)

 

Så kan du kontakte selve hovedkontoret i Nederland, You can call during office hours from 09:00 to 17:30 CET to: +31 10-2844777

 

Dem har nok oversikt over det meste!

 

Lykke til!

 

men er det ikke bare en free record shop da i stavanger får når jeg gikk der i dag var det bare et tomt lokal med 2 malere inni :dontgetit:

Lenke til kommentar
Kjipe saker..

 

I stavanger som du bor i fant jeg følgende butikker til kjeden.

 

Kirkegata 14 4006 STAVANGER +47 51 89 40 50

Storsenter 4006 STAVANGER +47 51 91 60 08

 

Se om du får tak i noen der å spør dem.

 

Butikken i Oslo skal være åpen fortstatt og du kan få tak i dem på:Karl Johans gate 6b 154 OSLO +47 22 41 48 80

 

Skulle ingen av disse kunne gi noen svar(men det gjør det nok, ivertfall i Oslo)

 

Så kan du kontakte selve hovedkontoret i Nederland, You can call during office hours from 09:00 to 17:30 CET to: +31 10-2844777

 

Dem har nok oversikt over det meste!

 

Lykke til!

 

men er det ikke bare en free record shop da i stavanger får når jeg gikk der i dag var det bare et tomt lokal med 2 malere inni :dontgetit:

 

 

Har ingen anelse...aldri vært i Stavanger jeg... :p Men se om du får tak i noen på dem tlf nr jeg skrev, mulig dem er viderekoblet til noen som kan gi svar.

 

Men butikken i Oslo er det ivertfall folk og dem burde kunne gi deg litt info, om ikke i det minste sende saken din videre til noen som kan.

Lenke til kommentar
Kjipe saker..

 

I stavanger som du bor i fant jeg følgende butikker til kjeden.

 

Kirkegata 14 4006 STAVANGER +47 51 89 40 50

Storsenter 4006 STAVANGER +47 51 91 60 08

 

Se om du får tak i noen der å spør dem.

 

Butikken i Oslo skal være åpen fortstatt og du kan få tak i dem på:Karl Johans gate 6b 154 OSLO +47 22 41 48 80

 

Skulle ingen av disse kunne gi noen svar(men det gjør det nok, ivertfall i Oslo)

 

Så kan du kontakte selve hovedkontoret i Nederland, You can call during office hours from 09:00 to 17:30 CET to: +31 10-2844777

 

Dem har nok oversikt over det meste!

 

Lykke til!

 

men er det ikke bare en free record shop da i stavanger får når jeg gikk der i dag var det bare et tomt lokal med 2 malere inni :dontgetit:

 

 

Har ingen anelse...aldri vært i Stavanger jeg... :p Men se om du får tak i noen på dem tlf nr jeg skrev, mulig dem er viderekoblet til noen som kan gi svar.

 

Men butikken i Oslo er det ivertfall folk og dem burde kunne gi deg litt info, om ikke i det minste sende saken din videre til noen som kan.

 

ok har kansje tenkt og ringe dem da :D håper de har et posititivt svar :)

Endret av Deluxus
Lenke til kommentar

Håper virkelig at spillbutikkene i Norge setter foten ned snart, slik dem gjør i Finland og England. Er dem usikre på alderen, krev legimitasjon, og er det godt voksne folk, informer dem om spillet.

 

Er ikke noe grunn for at det skal være noe forskjell på spill og film underholdningen. Aldersgrensene er der for en grunn.

Lenke til kommentar
Håper virkelig at spillbutikkene i Norge setter foten ned snart, slik dem gjør i Finland og England. Er dem usikre på alderen, krev legimitasjon, og er det godt voksne folk, informer dem om spillet.

 

Er ikke noe grunn for at det skal være noe forskjell på spill og film underholdningen. Aldersgrensene er der for en grunn.

 

Ser jo bare her på forumet hvor mange som ikke er atten som har skaffet seg dette spillet. Overhørte noen førsteklassinger her på skolen min på torsdag som dreiv å ropte om hvordan de gledet seg til AoC. Men nå skal ikke jeg være noe moralens vokter, hehe, men det er så lett å klage når man er først er atten selv :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...