Lampen Skrevet 22. mai 2008 Skrevet 22. mai 2008 Hvilket våpen mener du er mest OP i crysis? jeg mener at Vtol eller fy17 med inc ammo er mest op hva mener dere?
Bark1Steinar Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Mest OP? Overpowered? I så fall mener jeg lett at smg'en er det. 50 skudd, nesten 0 rekyl, og mer enn nok damage. Synes ikke VTOL'en er overpowera, men heller at det ikke er noe bra anti-air opplegg ennå. Rocket launcheren suger jo mannballe, og de andre anti-air greiene tåler ikke en dritt. Fy71 er vel et av de våpnene jeg mener er balansert. Du har faktisk rekyl når du skyter, og da er det bare greit at inc ammo tar litt mye damage. Dette er i hvert fall min mening.. Gikk forresten ut fra at dette var om multiplayer delen?
Fettklomp Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Fy71 definitivt... Ble ikke helt forelsket i SMGen fordi den har elendig "one-fire-at-a-time" modus... Spilte gjennom hele Single Player med stortsett bare den... Silencer+Tactical Attachment+Assault Scope + One-fire-at-a-time mode = Pwnage Jeg snakker om single player btw =)
Chris93 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Gauss Rifle er OP, spesielt med tilstrekkelig ammo.
AvidGamer Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Gauss Rifle er OP, spesielt med tilstrekkelig ammo. Tja, egentlig ikke. Den er treig og den mest røpende våpen der ute. Skuddet etterlater et linje som peker rett til hvor du er. Alle på kartet ser deg. Er enig at Vtol er den som er mest overpowered. Men det virker som om flere også føler dette. Mangen som fjerner eller øker prisen på den. Endret 16. juni 2008 av AvidGamer
Core2Dude Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Mitt standard oppsett mp ved 300p er Fy71 med explosive skudd, lyddemper og red-dot sight og kanskje en granat/claymore hvis jeg ikke kjøper for mye skudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå