Gå til innhold

Sunny Beach 2008!


Anbefalte innlegg

Hei! Noen som skal til Sunny Beach i 2008? Vi er tre gutter og to jenter som skal reise 3-11. august fra Oslo. Vi resier med Apollo. Vi skal på hotell Iberostar Tiara Beach! :) Noen som har vært der? Noen som har vært i Bulgaria som kan fortelle om priser på mat (også kvaliteten på tingene som er ramset opp her), drikke, røyk, alkohol, taxi, ting i blomstergaten ++ og ting som man finne på osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regel 1: Gå aldri aldri aldri alene.

 

Regel 2: Ikke bli for drita.

 

Regel 3: Håp på det beste, sunny beach i fjor var "bloody beach".

 

Helt enig med deg der. Men kjenner mange som var der ifjor, og det var ganske mye overdrivelse fra mediene. Men nok om medier å slikt. Ikke det jeg vil vite. Hehe. Men takk for tipsene. Skal huske på det ;)

Lenke til kommentar
Regel 1: Gå aldri aldri aldri alene.

 

Regel 2: Ikke bli for drita.

 

Regel 3: Håp på det beste, sunny beach i fjor var "bloody beach".

 

Du var der vel ikke selv regner jeg med..?

 

De som var der og klaga kan aldri ha vært på fest før..

 

Det er mye mer slossing og vold i storbyene hjemme, eller på landet, på en lørdagskveld..

Det er lov til å bli så full man kan, og så kaste det opp igjen.. det er noe mer drøyt enn hva som går på byen hjemme, men hva er greia? Faktisk mange som bryr seg om folk som ligger i busker og spyr..

(var akkurat i spania f.eks. og en kveld ble det alt for mye.. har aldri møtt så mange snille personer her hjemme som der.. alle spurte hvordan det gikk, og flere henta vann uten at jeg hadde bedt om det.. -Vet jeg høres ut som om alt håp var ute for meg, men alt var egentlig fint..)

 

kjenner flere som har vært der 1,2 og 4 år.. og skal fortsatt tilbake..

Lenke til kommentar
Hei! Noen som skal til Sunny Beach i 2008? Vi er tre gutter og to jenter som skal reise 3-11. august fra Oslo. Vi resier med Apollo. Vi skal på hotell Iberostar Tiara Beach! :) Noen som har vært der? Noen som har vært i Bulgaria som kan fortelle om priser på mat (også kvaliteten på tingene som er ramset opp her), drikke, røyk, alkohol, taxi, ting i blomstergaten ++ og ting som man finne på osv :)

 

Var der i fjord.

40 kr for billigvodka, 100 kr for ei limpe marlboro, du blir mett på en 50 lapp. Ikke ta taxi alene på kvelden, merkeklær er som oftest fake. Og hvis du skal ta taxi husk å avtal pris på forhånd ellers kan du bli lurt. Ikke bruk minibanker som ser mistenkelige ut

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Reiser ned tirsdag 1 juli, vi skal bestille kun fly ned den 30 juni altså mandag før avreise.

Man finner sykt billige hopp på billetter for tiden. Aldri vært på sunny men hører det er en svært så hyggelig plass og feriere. Håper på en syk fet spontan opplevelse! Hvor lenge vi blir er uvist, derfor lurer jeg på om det noen som har et genialt kult billig hotell i tankene? Har gjort litt research men huker ingen virkelig bra? :whistle:

Et forslag hadde vært sweet! :D

Lenke til kommentar
Bra utesteder: Fenix,Las Palmas og Frankys, dette er utesteder med omtrent kun skandinavere. Lazur er et svært diskotek i Sunny, der finner man både skandinaver og bulgarere, ikke gå glipp av scandinavian party på søndager på Lazur, men kom tidlig, du bør være der i 9-10 tiden.

Vel vel, kvar sin smak, eg har ikkje behov for å gå på utestad med ein haug drita nordmenn, svensker osv. når eg først er på ferie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Regel nr 1: Ikke dra steder hvor mafiaen styrer samfunnet. Alt er korrupt og det er ikke trygt.

Tja, "mafian" har vel kontroll over det meste i Bulgaria. Tror kun det var ett hotell som var statlig eid, resten var privateid. Skal forøvrig til sunny beach 29. juli. Har vært der 2 ganger tidligere (03 og 04 elns), og ser fram til å reise ned igjen. Vil nok tro det er større sjanse for å havne i bråk med en full nordmann eller svenske enn at du havner i klammeri med byens lovløse. Politiet går det ikke an å stole på i stort sett hele øst-europa, og dem er gjerne ute etter å få bestikkelser. Holder man seg i skinnet og bruker litt sunn fornuft, så tviler jeg på at Sunny Beach vil by på særlig problemer i grunn. Det Bulgarske folket er forresten svært hyggelige og gjestfrie, og de kan blant annet by på mye god mat og drikke :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

¨Heisann:) vil gjerne svare på deres spørsmål.. Jeg og madammen dro faktisk ned dit ifjor på en romantisk tur..Det var for øyeblikket døpt til "Bloody beach".. Dette var da i 2007 i august tider. Det var endel oppslag om diverse uhell der nede,voldtekt osv.

Men dette så vi absolutt ingenting av,vi snakket med endel av lokalbefolkningen,vi kom også i kontakt med en mafia leder der nede som var utrolig hyggelig. Han ga oss råd og diverse den første dagen som ga oss en herlig ferie i 2 hele uker..

 

1:gå aldri alene

2:det er ett annet land med annerledes kultur enn oss,så oppfører man seg ordentlig med respekt så går alt smertefritt.

3:når man drikker,så ha det gøy men ikke bli heelt på bærtur.

4:Jenter som løper nakne rundt, er dømt til å bli voldtatt eller lignende.

5:Er lett å bli fristet der nede av de vakre jentene,tenk på kjønnsykdommer. Og motsatt selvfølgelig

6:tar du taxi så sjekk først om det fins lås\håndtak på de bakerste dørene.hvis ikke det fins det så slipper dere ikke ut før dere har gitt taxi sjåføren tilfredstillende tips:=)-noe som ofte kan virke meget urimelig:)=

7: ikke vift med pengene,de tjener usedvanlig lite i forhold til oss.

 

Kort sagt vis folkeskikk så blir det herlige greier..

 

Priser på diverse ting er latterlig luksus..

 

1 øl: 2\4 leva..= 4-8 kr

1 drink:4\8 leva=8-16kr

Matretter som koster 2000kr her hjemme=150 kr:=)ca:)

 

Vi skal dit den 3 august..:) ingen fare:)

Lenke til kommentar

Maten er også helt utrolig der nede:)--du kan tilogmed spise kebaben på gata de steker ute..Ser mistenkelig ut..men jeg og en proff kokk fra tromsø sjekket det ut--:) bakteriene har ikke sjangs for overlevelse der inne.. Ovnen står på 60 grader..+60 grader til fra sola lol--:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...