Gå til innhold

Feature: Neste generasjons mobilspill (N-Gage)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv Hooked On:Creatures of the Deep og Tetris :) Det fiskespillet var utrolig koselig, med små RPG elementer osv som gjør det greit å ha på en lang buss- eller flytur for litt avveksling. Tetris er jo en klassiker som jeg måtte ha, og selv om en har vært tilgjengelig fra før så er denne penere.

 

Gleder meg for øvrig mest til Worms World Party! Synes i det hele tatt at N-Gage virker relativt lovendes, men tror de bør satse på spill som Worms (turbasert), og golf og fiskespill (Ikke så stort tempo) og lignende titler (Advance Wars hadde vært herlig!).

Endret av Toxin
Lenke til kommentar
Gleder meg for øvrig mest til Worms World Party! Synes i det hele tatt at N-Gage virker relativt lovendes, men tror de bør satse på spill som Worms (turbasert), og golf og fiskespill (Ikke så stort tempo) og lignende titler (Advance Wars hadde vært herlig!).

Jeg har Worms World Party på mobilen (N82). Fant det gratis på en side :) . Spillet er det samme som på PC minus et par funksjoner som map editor.

 

Enig i at spill med ikke så stort tempo og lette kontroller er å foretrekke. Jeg har fullversjonen av Fifa 2007 (fikk det gratis), men synes det er altfor knotete å spille på mobilen.

 

Håper på at de gjør N-gage kompitabelt med nokia 5700..

Kommer nok bare til N-serien.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...