Gå til innhold

[AoC]Den ovale og halvlubne Demonologist-tråden


Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nå en demonologist på lvl 14. Har ikke sett noe til noen komboer? Får vi ikke det enda? Når får man det? og hvor finner man dem?

Casters har ikke combos, men de får spell weaving på senere level, men dette kan ikke sammenlignes med comboer.

 

Hvis du liker comboer roll ranger eller melee :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes demonologist er underpowered?

Er level 12 og bruker lang tid på å drepe den simpleste pirat mens priest of mitra-kompisen min nesten one-hitter 3 stykk på en gang.

 

Virker ikke som det er en gunstig klasse viss man er glad i magi. Det hjelper også lite at pet'en min knapt gjør noe dmg overhodet.

 

Bør jeg skifte feats til havoc?

Lenke til kommentar

Hele poenget med pet'en er å gi deg bonuser, ikke noe annet virker det som. Hadde vært fint om den kunne tanka litt og kanskje gjort litt skade, men det faktum at den ikke gjør det har ikke utsatt meg for de helt store problemene enda. Som demonolog så får du jo også et par deilige AoE spells som virkelig gjør skade, spesielt sammen med f.eks. Pact with Set (rank 1) som gir deg +172.8 fire/lightning skade. Jeg elsker hvertfall denne klassen så langt. Er level 21 nå.

 

@nAD

 

Den eneste snare spellen som vi har (hvertfall så langt jeg har kommet) er Storm Chains som utgjør 2-3 dmg/s og holder 1 mob fast i en kort periode. Har egentlig ikke brukt denne så mye enda ...

Lenke til kommentar
Er nå en demonologist på lvl 14. Har ikke sett noe til noen komboer? Får vi ikke det enda? Når får man det? og hvor finner man dem?

Casters har ikke combos, men de får spell weaving på senere level, men dette kan ikke sammenlignes med comboer.

 

Hvis du liker comboer roll ranger eller melee :)

 

Combo's og spellweaving kan dessverre ikke sammenlignes :p

Lenke til kommentar

Dev quote fra det offiselle forumet

 

Just as a note, you guys can expect a roundup of incoming Demonologist changes sometime tomorrow. It will be posted in the 'Developer Announcements' section.

 

Yay! Håper de fikser noen av de største problemene! Etter vi fikk 4 sec CD på aoe sliter jeg med å ta to mobs samtidig på min egen level (er snart lvl 41)

 

Ser fram til å se hva de forandrer på:)

Endret av Elvorn
Lenke til kommentar

sykt spør du meg.. og de whiner faktisk mer enn oss... bare les på det offisielle forumet til assasins :p de klager på at de tåler så lite, ikke klarer og ta 2-3 stk i pvp osv

latterlig :p

 

de klager også på at de ikke oneshotter folk... de gjør det ofte, men det hender noen klarer og stikke av. da er det rett på forumet og klage på det å :p

Endret av SaNux
Lenke til kommentar

Spilte min demo til lvl 34 før jeg mistet alt håpet. Ble for drøyt å bruke 5minutter på å buffe seg opp etter man daua av 2mobs på samme level som meg bare for å løpe å bli eid av de igjen... Havoc specc btw. Da jeg likevel skulle begynne på ny server, sletta jeg hele dr...n.

 

Litt synd egentlig, for Demologist skulle være klassen skreddersydd for meg, men akkurat nå er den alt for svak i forhold til de andre.

 

Vet ikke hvilken klasse jeg skal begynne på nytt med nå... Prøvde meg til level 10 med HoX, men fikk ikke helt den riktige følelsen av å løpe rundt med to-hånds sverd og kjole.

Lenke til kommentar

Kan ikke fatte at en så uferdig klasse er med i release for et spill jeg. Mitt inntrykk av AoC er for alltid arret etter å ha spilt opp demonologist til lvl 30. Det er jo lagt null kjærlighet i klassen og casting i seg selv synes jeg er utrolig skuffende i AoC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...