Gå til innhold

AoC: Hva er poenget med Destiny questa ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at det mest for historien til spillet, altså mer et RP element, vet lite om rewardsene, da jeg ikke har gjort et Dquest før.

Skrevet
riktig.. de leder deg ut av tortage. og neste runde med destiny quests blir ikke før på lvl 30

Ah ok, så det har ingenting å gjøre med hvordan karakteren blir bygd opp ?

Skrevet

Hver destiny quest har noe med din class archtype, sånn som Soldier, Mage, Rogue, Priest. Er forskjellige i hver etter det jeg vet.

Skrevet
riktig.. de leder deg ut av tortage. og neste runde med destiny quests blir ikke før på lvl 30

Ah ok, så det har ingenting å gjøre med hvordan karakteren blir bygd opp ?

neh

Skrevet (endret)

Generellt gir de bra gear, og er en fin måte å skaffe seg et par levler på dersom multiplayer questene ikke passer helt med din level. Så slipper man jo å bli ganka hvert sjuende sekund eller så ;)

Ser ut til at man kan skippe hele opplegget, men vet ikke helt om det anbefales. Destiny questene fortsetter også etter tortage, men jeg har enda ikke sett rewards fra disse.

Endret av Dummst
Skrevet
Generellt gir de bra gear, og er en fin måte å skaffe seg et par levler på dersom multiplayer questene ikke passer helt med din level. Så slipper man jo å bli ganka hvert sjuende sekund eller så ;)

Ser ut til at man kan skippe hele opplegget, men vet ikke helt om det anbefales. Destiny questene fortsetter også etter tortage, men jeg har enda ikke sett rewards fra disse.

anbefales på det sterkeste å ikke skippe, da går man glipp av masse content og masse gode quester. Man får som sagt heller ikke møte conan, som vist skal gi deg noen gode (raid) quests.

Skrevet

Hvor begynner de questa? Er det dem man må gjør i "night time" har ikke helt forstått night time greiene, er det ensalgs singel player?

Skrevet

Nighttime er singleplayer (Destiny Quests) Du snakker med Sigurd eller Tina i Dog Inn.

Men jeg sitter fast i Warehouse kommer jo 5stk på meg har ingen sjanse å ta dem alene. Dreper 5 stk mellom lvl 12-13 er lvl 14 selv. Den siste overlevende klarer jeg ikke å ta jeg har jo bare 30 HP eller noe da, når jeg holder på med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...